اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
 آیین گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) روز جمعه در مسجد امیرالمومنین(ع) شادگان برگزار شد.

فرماندار شادگان در این آیین که با حضور مسئولان شهری، فرماندهان نظامی و انتظامی ، نماینده مجلس، اعضای شورای شهر و مردم ولایتمدار شادگان برگزار شد در سخنانی با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) به تشریح ویژگی های شخصیتی معمار کبیر انقلاب پرداخت.

بهروز فرج اللهی با اشاره به ویژگی ها و شخصیت عرفانی حضرت امام خمینی(ره) گفت: شجاعت، فراست، تواضع و فروتنی و نیز اعتماد به نفس از ویژگی های بارز امام خمینی (ره) بود. وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) علمدار ولایت فقیه در عصر حاضر بود بیان کرد: از مهمترین ویژگی های افراد ولایت مدار می توان به ارتباط عمیق با خداوند، ایستادگی در برابر دشمنان و شجاعت اشاره کرد.

فرج اللهی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را در راستای تکریم ولایت فقیه و زنده نگهداشتن یاد و نام بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران تحت رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و با درایت مقام معظم رهبری همچنان با اقتدار به پیش می رود. 

وی عنوان کرد: این مراسم هر سال باشکوه تر از قبل در تمامی نقاط کشور برگزار می شود که آثار مثبت متعدد در عرصه جهانی داشته و وفاداری ملت ایران به نظام، انقلاب، خون شهدا و آرمان های امام راحل را به جهانیان ثابت می کند.

فرج اللهی با اشاره به ابعاد شخصیتی کم نظیر امام خمینی (ره) اظهار داشت:حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه ای همگانی است و همه باید در این راستا وارد عمل شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار