شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۷

معاون برنامه‌ريزي استانداري خوزستان گفت: هدف از برگزاري نمايشگاه طرح ضيافت دسترسي سريع مردم به كالاهاي سبد خانوار مي‌باشد، زيرا تمام مواد غذايي در اين نمايشگاه عرضه شده است. با توجه به افزايش تقاضا براي خريد مواد غذاي در اين ماه، برگزاري نمايشگاه مي‌تواند راهكاري براي جلوگيري از افزايش قيمت كالاهاي سبد خانوار باشد.

اسماعيل عامري‌گلستان در مراسم افتتاحيه نمايشگاه طرح ضيافت كه روز گذشته، 23 تيرماه برگزار شد، عنوان‌كرد: اين نمايشگاه به‌طور صد در صد در تعديل قيمت‌ها تاثير‌گذار خواهد بود، زيرا برگزاري نمايشگاه‌ها هميشه در كاهش قيمت‌ها نقش به‌سزايي داشته‌اند.

در ادامه اين مراسم اميرحسين نظري، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهاركرد: نمايشگاه طرح ضيافت ويژه ماه مبارك رمضان است و در غالب 50 غرفه برگزار شده و قيمت كالاهاي موجود در آن 15 درصد كمتر از قيمت بازار است.

وي با بيان اين‌كه نمايشگاه ضيافت از 23 تيرماه آغاز شده و تا يكم مردادماه ادامه خواهد داشت، ادامه‌داد: ميزان خريد مردم از نمايشگاه نشان‌دهنده رضايت آن‌ها از قيمت‌ها و برپايي نمايشگاه است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصريح‌كرد: ما سعي كرديم كليه زيرساخت‌هاي لازم را براي برگزاري نمايشگاه طرح ضيافت به خوبي انجام دهيم تا مشكلي جهت خريد مردم به‌وجود نيايد. به‌عنوان مثال خودپردازهاي سياري را در محوطه نمايشگاه مستقر كرديم.

نظري اظهارداشت: با توجه به اين‌كه يك غرفه عرضه مرغ در اين نمايشگاه وجود دارد و تقاضاي مردم جهت خريد مرغ زياد است، يك غرفه را به دو غرفه افزايش داديم و براي جلوگيري از شلوغي بيش از اندازه سالن غرفه‌هاي مرغ را به يك سالن ديگر منتقل شده است.

همچنين رحيم جليلي، مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي خوزستان در مراسم افتتاحيه گفت: اين نمايشگاه با توجه به نزديكي به ماه مبارك رمضان، براي خريد عموم برگزار شده است.

وي افزود: نرخ‌گذاري نظارت و كنترل قيمت‌ها در اين نمايشگاه به عهده سازمان صنعت و تجارت خوزستان مي‌باشد و با توجه به اين‌كه نمايشگاه ضيافت در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي برگزار شده است اميدواريم با كنترل قيمت‌ها و نظارت از سوي اين سازمان، مردم ديدگاه خوبي نسبت به نمايشگاه داشته باشند.

جليلي يادآورشد: غرفه‌ها با هزينه مناسب به ميزان 28 هزار تومان براي هر مترمربع و با حداقل 12 متر در اختيار توليدكنندگان قرار گرفته است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار