شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
 معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دزفول با اشاره به فعالیت تعداد نامعلومی مرکز غیرقانونی ترک اعتیاد در این شهرستان گفت:تاکنون پنج مرکز غیرقانونی ترک اعتیاد در دزفول تعطیل شده اند.

امیر عیسی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تلاش برای شناسایی مراکز غیرقانونی ترک اعتیاد در شهرستان دزفول خبر داد و گفت: اگر چه آمار دقیقی از تعداد این مراکز غیرقانونی در دست نیست ولی با شناسایی صورت گرفته، در 2 ماه آینده تعداد زیادی از این مراکز تعطیل می شوند.

وی ادامه داد: به دلیل نبود نظارت بر مراکز غیرقانونی ترک اعتیاد فعالیت این مراکز در شهرستان دزفول مشکل ساز شده است. معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول ادامه داد: با تصمیم فرمانداری دزفول برای اثرگذار بیشتر اعضای هیات امنای مراکز ترک اعتیاد باید حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد روانپزشکی و یا دارای مدرک پزشکی باشد. 

وی با اشاره به نبود مرکز ویژه معتادان پر خطر و بیماران ناشی از مصرف زیاد مواد مخدر در شهرستان دزفول گفت: با راه اندازی چنین مرکزی می توان شاهد جمع آوری معتادان پرخطر از سطح شهرستان بود. عیسی زاده از آموزش به عنوان مهمترین راه مبارزه با مواد مخدر یاد کرد و گفت: آموزش قشرهای مختلف مردم در دستور کار جدی است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول با اشاره به رشد 16 درصدی کشف مواد مخدر و دستگیری عوامل فروش مواد افیونی گفت:دزفول یکی از شهرهای پیشرو در زمینه مبارزه با مواد مخدر در استان خوزستان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار