شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۱

 

سرپرست دانشگاه پيام‌نور رامشير با اشاره به اين‌كه كليه زمين‌هاي اين شهرستان موقوفي است و زمين اختصاص‌يافته براي ساخت دانشگاه هم از اين قاعده مستثني نيست، گفت: اگر سند زمين اختصاص داده شده به اين دانشگاه از سوي اداره اوقاف به نام زده شود، بسياري ‌مشكلات اين واحد حل مي‌شود.

علي حميد در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: در حال حاضر زمين 5 هكتاري اختصاص يافته براي ساخت دانشگاه حصاركشي شده‌است اما موقوفه بودن زمين سبب شده تا سازمان مركزي نتواند اعتبار لازم را اختصاص دهد.

وي افزود: با توجه به اين‌كه مكان فعلي دانشگاه متعلق به آموزش و پرورش است و از دست دادن زمين فعلي به صورت  مداوم ما را تهديد و اضطراب و تنش به دانشجويان وارد مي‌كند لذا هماهنگي اداره اوقاف و فرمانداري در اين زمينه مي‌تواند راهگشا باشد.

سرپرست دانشگاه پيام‌نور رامشير تصريح‌‌كرد: از موارد استفاده زمين‌هاي موقوفي، براي امور تحصيلي است و نمي‌دانم اين بند، چرا شامل حال دانشگاه نمي‌شود؟؛ از طرفي شش دانگ زمين اختصاص يافته در اختيار اداره اوقاف است؛ بنابراين اين سند مي‌تواند به نام دانشگاه تغيير يابد.

وي گفت: امكان اجاره يك مكان مناسب ويژه دانشگاه در شهرستان وجود ندارد، ‌لذا از سازمان آموزش و پرورش و استاندار خواستاريم كه نگاه ويژه‌اي در اين خصوص به رامشير داشته باشند.

حميد همچنين در خصوص تمهيدات انجام‌شده براي پر كردن اوقات فراغت دانشجويان در تابستان عنوان‌كرد: طي دوره‌اي يك ماهه از بيستم تيرماه كلاس‌هايي به منظور تقويت زبان انگليسي دانشجويان آغاز شد. برپايي كلاس‌هاي آموزش كامپيوتر ويژه دانشجويان و كاركنان را هم در نظر گرفته‌ايم.

سرپرست دانشگاه پيام‌نور رامشير افزود: همچنين با هزينه فرمانداري امكان استفاده از سالن‌هاي ورزشي شهرستان به صورت رايگان براي برادران و خواهران فراهم شده‌است كه 2 بار در هفته مي‌توانند از اين سالن‌ها استفاده كنند.

وي گفت: براساس هماهنگي‌هايي انجام‌شده با اداره كارآفريني، به دنبال اين هستيم كه با برگزاري كلاس‌هاي كامپيوتر و تعميرات موبايل و ساير كلاس‌ها براي متقاضيان مرد فرصت شغلي ايجاد كنيم.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار