شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دنبال کمک به دولت هستیم نه تقابل، گفت: اقدامات اخیر دولت در استان خوزستان نگران‌کننده است.

به گزارش فارس ، علی گلمرادی  در اجتماع مردم شهر چمران در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهر اظهار کرد: اقدامات اخیر دولت چه در بحث استانداری، چه در بحث انتصابات در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و چه در بحث بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر نگران‌کننده است.

وی افزود: در جایگاه نظارتی به دنبال کمک به دولت هستیم نه تقابل با آن؛ اگر به دور از غرض‌ورزی و براساس اصول علمی و لحاظ کردن مسائل دینی در تصمیم‌گیری‌ها عمل کنیم همه برنده‌اند، هم دولت برنده است و هم تمام نمایندگان برنده خواهند بود.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در خانه ملت تصریح کرد: انتظار دارم دولتمردان در تصمیمات خود تجدید نظر کنند، چراکه صیانت از منابع انسانی و جلب رضایت مردم از اصول اولیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

گلمرادی با بیان اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز همین است، افزود: با نصب بنر، شعار دادن و حرف زدن کاری از پیش نخواهد رفت بنابراین باید عملگرا باشیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را سال اقدام و عمل نامگذاری کرده‌اند، یعنی باید انقلابی و جهادگونه و با اقدام و عمل مسائل را حل کنیم.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس با بیان اینکه نباید عجولانه و شتاب‌زده تصمیم‌گیری کنیم، گفت: امروز باید پاسخ دهیم که چرا در منطقه خوزستان کسی توان مدیریت شرکت‌هایی که با کم‌ترین توان مدیریت می‌شوند را ندارد.

گلمرادی اظهار کرد: اگر می‌گویند کسی وجود ندارد باید پاسخ دهند چرا چنین افرادی را پرورش نداده‌اند و اگر سلیقه‌ای عمل کرده‌اند باید پاسخگوی این اقدام خود باشند، چرا که داستان اعمال سلائق دیگر به پایان رسیده است.

وی متذکر شد: امروز  رهبر معظم انقلاب به شکل مستقیم موضوع اقدام و عمل را مطرح می‌کنند و این مسأله باید مورد توجه ویژه همگان قرار بگیرد.

*مراقب تمام تصمیمات و رفتارها با مردم خواهیم بود

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در خانه ملت خاطرنشان کرد: این اطمینان را خواهم داد که با کمک مردم و نمایندگان شما در مجلس خبرگان رهبری لحظه به لحظه از همه اقدامات و رفتارهایی که با مردم می‌شود مراقبت خواهیم کرد.

گلمرادی ادامه داد: منابع و سرمایه‌های مردم و همچنین سرمایه‌های انسانی از اولویت ویژه برخوردارند و اولویت‌ها بر اساس اسلام، ولایت و توسعه اقتصادی و عملی است که باید با کمک مردم نهادینه شود.

وی اضافه کرد: جای امیدواری فراوان است که عقب‌ماندگی‌های چندساله، براساس برنامه‌ریزی و نظارت دقیق و قانون‌گذاری مرتفع شود، لیاقت ملت عزیز و بزرگوار ایران بیشتر از اینهاست و نباید اجازه دهیم سرمایه‌ها هدر برود.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس در ادامه به منویات امروز رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحال امام راحل اشاره کرد و گفت: دو نکته از فرمایشات و منویات معظم‌له را سرلوحه کارهای خود قرار خواهم داد که نخست انقلابی بودن و دوم تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، است.

گلمرادی افزود: انقلابی بودن یعنی عدالت‌محور باشیم، ظلم‌ستیزی در سطح کلان و عدالت‌محوری در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای و دفاع از حقوق مردم و به‌ویژه توجه به مناطق کم‌برخوردار را مورد توجه ویژه خود قرار دهیم.

وی در پایان اظهار کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی نیز تلاش می‌کنیم در جایگاه نظارتی، با یک مدیریت خوب و علمی و استفاده و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها گام‌های مؤثری برداشته شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار