شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۴

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: اجرای عجولانه طرح پزشک خانواده باعث بروز مشکلاتی برای مردم در بخش درمان می‌شود.

سید راضی نوری امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اجرای عجولانه طرح پزشک خانواده در سطح کشور باعث بروز مشکلاتی در بخش درمانی برای مردم می‌شود و باید ابتدا زیرساخت‌های موردنیاز برای اجرای این طرح فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه برای اجرای این طرح بزرگ نیازمند فراهم شدن زیرساخت‌های مورد نیاز است، افزود: اجرای این طرح بزرگ به صورت ضربتی مشکلاتی زیادی را به وجود می‌آورد و به این دلیل باید کوشید تا این طرح در مدت زمان طولانی‌تری اجرا شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: تامین پزشک، خانه‌های بهداشت و ... برای هر 10 هزار نفر یک مرکز کاری ساده‌ای نیست که با ابلاغیه محقق شود و باید در این باره کار کارشناسی و زمان‌بندی دقیق وجود داشته باشد.

نوری با اشاره به مشکلات موجود در خوزستان گفت: مشکلات موجود در خوزستان تنها با توجه به صنایع و گردشگری حل می‌شود و باید در این باره تلاش کرد تا در زمان‌بندی کوتاهی مشکلات موجود در این دو عرصه خطیر برطرف شود و مقدمات اشتغال‌زایی فراهم شود.

وی تاکید کرد: استان خوزستان با داشتن منابع بسیار زیاد آب باید دارای کشاورزی بسیار پیشرفته و مدرن باشد ولی در این باره هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات کشاورزان بسیار زیاد هستند، افزود: کشاورزان از تهیه کود تا تامین آب در استان خوزستان دچار مشکل شده‌اند و به این دلیل باید برای رفع این مشکلات تلاش کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرستان شوش شهری کشاورزی است، تاکید کرد: شهرستان شوش شهری کشاورزی است و باید در این شهرستان در این بخش تلاش زیادی شود ولی مشکلاتی وجود دارد که در این باره لازم است تا مسئولان استانی و شهرستان در پیگیری آن‌ها اهتمام ورزند.

نوری با اشاره به اینکه حمایت از کشاورز باعث خودکفایی کشور می‌شود، افزود: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید تلاش کرد تا در راستای توانمند‌سازی این بخش مولد در استان گام‌هایی اساسی برداریم.

این مقام مسئول تاکید کرد: شهرستان شوش در سال زراعی جاری برای تامین آب کشاورزی دچار مشکلات زیادی شده است و معیشت کشاورزان به خطر افتاده است.

نوری افزود: از همه توان برای رفع مشکل کشاورزان استفاده خواهد شد و در این باره از مدیران استانی برای اتخاذ تصمیمات راهگشایی در این باره استمداد می‌طلبیم.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار