اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
  نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تشریح جایگاه امام خیمنی (ره) در انقلاب اسلامی گفت:امام خمینی (ره) اهل شعار نبود و با تکیه بر ارزش های دینی و حمایت مردمی بزرگترین انقلاب اسلامی را رقم زد.

به گزارش ایرنا ، فریدون حسنوند روز شنبه در همایش گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در تالار گل های این شهر در جمع هزاران نفر از اقشار مختلف مردم افزود:مهمترین موضوع در نظر امام خمینی (ره) کمک به اقشار ضعیف و مستضعف جامعه و نهادینه کردن احکام الهی بود و در این راستا نهاد هایی مانند بنیاد مسکن و کمیته امداد شکل گرفت.

وی ولایت فقیه را مهمترین افتخار در جامعه اسلامی دانست و گفت:ولایت فقیه عامل مهم حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و واهمه دشمنان بوده که موجب حفظ نظام اسلامی شده است.
حسنوند با گرامیداشت سالروز 15 خرداد گفت:این روز نقطه عطف تاریخ مبارزات و عدالت خواهی ملت ایران اسلامی بوده است.

وی همچنین با تشریح برنامه های پیش بینی شده برای رونق و توسعه شهرستان اندیمشک گفت:با دریافت کنندگان وام های چند صد میلیونی و اخلال گران امنیت مردم در اندیمشک برخورد می شود. وی افزود:برای تحول شهرستان از مدیران توانمند استفاده می شود و هر مدیری که هدفش خدمت و انجام کار برای مردم و بالندگی شهرستان باشد از وی در این راستا استفاده خواهد شد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:در راستای توسعه همه جانبه اندیمشک ضمن حفظ همدلی و استفاده از نخبگان شهرستان ، برنامه های بسیار خوبی برای حضور مدیران ارشد کشوری و استانی و بررسی شرایط شهرستان پیش بینی شده است.

وی در بخش دیگری با اشاره به جلسه استیضاح شهردار اندیمشک گفت:در این خصوص با احترام به جایگاه قانونی شورای اسلامی شهر ورود نمی کنم و از شورای اسلامی شهر انتظار می رود به مصلحت مردم و نیازهای شهر توجه کند.

نماینده مردم اندیمشک در ادامه مسوول و سایر اعضای دفتر ارتباطات مردمی خود را برای ارتباط بیشتر با شهروندان معرفی کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار