شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۱

دادستان شادگان گفت: شهرستان شادگان از ضریب امنیت بالایی برخوردار است.

محسن مرادیان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با اراذل و اوباش و هر مجرمی که قصد بر هم زدن نظم عمومی را داشته باشد برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شهروندان این منطقه تعامل مطلوبی با بخش امنیتی شهرستان برای برقراری نظم و امنیت عمومی دارند، افزود: برخورد با مجرمان حرفه‌ای، سابقه‌دار و افراد مخل امنیت، به‌صورت جدی از ابتدای سال 89 در اولویت و دستور کار قرار گرفته است.

دادستان شادگان با اشاره به آمار برخی جرائم در این منطقه تصریح کرد: در حال حاضر آمار تیراندازی نسبت به سال‌های گذشته به‌صورت چشمگیری کاهش یافته که این موضوع در ملاقات‌های حضوری مردم فهیم و مسئولان با اینجانب بارها عنوان شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای قانون را در برخورد با متخلفان و قانون‌گریزان در سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم، اضافه کرد: به‌صورت جدی با باندهای مختلف مجرمان برخورد قانونی صورت می‌گیرد و در این راستا هیچ مسامحه‌ای به خرج نمی‌دهیم.

مرادیان در پایان عنوان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهر و تعالی ضریب امنیتی در منطقه همواره دادگستری و نیروی انتظامی و دیگر مراجع امینتی ـ قضایی را در این شهرستان همراهی کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار