حجت السلام و المسلمین بوعذار در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از شورای شهر افزود : من روی شورای شهر هویزه خط قرمز کشیدم و معتقدنیستم که این شهر شورا دارد.

"> روی شورای شهر هویزه خط قرمز کشیدم
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶

حجت السلام و المسلمین بوعذار در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از شورای شهر افزود : من روی شورای شهر هویزه خط قرمز کشیدم و معتقدنیستم که این شهر شورا دارد.

 

شوشان : حجت السلام و المسلمین بوعذار امام جمعه شهرستان هویزه در خطبه های  نماز جمعه گفت : متاسفانه اکثر افرادی که از هویزه در شرکت نفت مشغول بکارند در زمینه های نگهبانی یا سایر خدمات هستند و نیروی متخصص در این زمینه نداریم در حالی که این افرادی که به بنده در مورد کار و اشتغال مراجعه می کنند می توانند در فنی و حرفه ی ازتخصص های لازم برای استخدام در شرکت نفت برخوردار شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مسئول شبکه بهداشت بخاطر تلاشهای در این زمینه تشکرنمودند وافزود: در زمینه بهداشت فعالیتهای خوبی در حال انجام است گرچه هنوز با مشکلات متعددی مواجه هستیم.

حجت السلام و المسلمین بوعذار در ادامه از اقدام شهردار هویزه درمسدود کردن حساب شرکت توسعه نفت تقدیر  و اظهارداشتند : این اقدام موجب نگرانی و ناراحتی مسئولین شرکت شده است. ما خدای نکرده دوست نداریم چنین اتفاقاتی بیفتد و این اداره بیاید حساب آن اداره را ببندد منتهی این حق مردم است و این 500 میلیون تومان خیلی وقت پیش می بایست به این مردم می دادند. چرا بایداین عوارض پرداخت نشود؟

امام جمعه هویزه  افزودند: بخش کشاورزی ما مرده و هیچ فعالیتی در آن انجام نمی شود چرا باید امسال آب کرخه قطع بشود؟ اگر آب نیست چرا برای آب برنامه ریزی نمی شود.چرا باید آب حفظ نشوداحساس مسئولیتها مرده است .

حجت السلام و المسلمین بوعذار در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از شورای شهر افزود :  من روی شورای شهر هویزه خط قرمز کشیدم و معتقدنیستم که این شهر شورا دارد. این شهر شورا ندارد و امیدواریم که در این مدت مردم شورای جدی و فعال وبا احساس مسئولیت و پیگیر که بتواندمشکلات این شهر را حل کند انتخاب کند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار