شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹

پرسپوليس در ديداري دوستانه مقابل فولاد خوزستان به برتري رسيد.

به گزارش ايسنا، تيم فوتبال پرسپوليس امروز در سومين ديدار تداركاتي خود پيش از آغاز فصل جديد در ورزشگاه درفشي فر به مصاف فولاد خوزستان رفت و در نهايت با نتيجه دو بر يك مقابل اين تيم به برتري رسيد.

در اين بازي كه با استقبال زياد هواداران پرسپوليس همراه شده بود و حتي حضور پرتعداد اين هواداران باعث شد در ورودي ورزشگاه درفشي فر شكسته شود،‌ پرسپوليس همانند بازي هاي گذشته ي خود در هر دو نيمه با دو تركيب متفاوت وارد زمين شد.

گل نخست پرسپوليس را جواد كاظميان در دقيقه ۴۰ به ثمر رساند. در ادامه ساسان انصاري در دقيقه ۶۲ گل تساوي فولاد را به ثمر رساند، اما در ادامه محمد قاضي در دقيقه ۷۵ روي سانتر زيباي مهدوي كيا با يك ضربه سر دومين گل سرخپوشان را وارد دروازه ي حريف كرد تا پرسپوليس ها برخلاف دو بازي تداركاتي قبلي خود، در اين بازي در نهايت پيروز شوند.

در اواخر بازي ايمون زايد مهاجم ليبيايي الاصل پرسپوليس كه به تازگي براي حضور در فصل جديد با اين باشگاه به توافق رسيده به همراه مهرزاد معدنچي بازيكن سالهاي دور پرسپوليس وارد ورزشگاه شد كه با تشويق هواداران پرسپوليس حمايت شد.

يكي ديگر از حاشيه هاي جالب اين بازي حركتي بود كه اسماعيل شريفات بازيكن فصل گذشته استقلال و كنوني فولاد خوزستان در هنگام تعويضش انجام داد و در واكنش به سوالهاي هواداران پرسپوليس عدد ۴ را به آنها نشان داد كه باعث شد طرفداران پرسپوليسي شعارهاي تندي عليه او سردهند. در اين بازي ۳ هزار تماشاگر در ورزشگاه درفشي فر حضور داشتند.

استخر تعطیل شد!

* تعدادی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با حمله به داخل ورزشگاه درفشی فر برخی از ماشین‌های بازیکنان را مورد تخریب قرار دادند!!

* بعد از حضور ۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه، درهای ورزشگاه بسته شد و خیل عظیم هوادارانی که پشت درها مانده بودند، با شکست درهای ورزشگاه به کنار زمین هجوم برده و در این بین به برخی از ماشین های بازیکنان نیز آسیب زدند.

* هیچ مامور نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور ندارد و فقط ۳ نفر از ماموران حراست ورزشگاه قصد ایجاد نظم را در ورزشگاه را داشتند که طبیعتا کاری از پیش نبردند.

* پس از گذشت زمان تنها ۲ مامور نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور پیدا کرد اما آنها نیز مجبور شدند که فقط بازی را نظاره کنند!

* با هجوم ورزشگاه به داخل ورزشگاه خبرنگاران نیز دچار مشکلاتی شدند اما با تلاش رئیس کانون هواداران باشگاه که تلاش زیادی برای ایجاد نظم در بازی داشت به کنار زمین رفتند و از آنجا کارهای خود را پیگیری کردند.

* حضور هواداران روی سقف استخر ورزشگاه (که امروز در اختیار بانوان است) مشکلاتی را ایجاد کرد که به تعطیلی زودهنگام استخر منجر شد!

* پرتاب اشیاء مختلف به سمت بازیکنان فوتبال باعث بی نظمی‌های در بازی امروز شده بود.

*در بازی امروز ژوزه با لباس شخصی بر روی نیمکت نشست و کارها در زمین بیشتر به عاشوری سپرده شد.

* ترکیب پرسپولیس در نیمه اول: گردان، بنگر، حسینی، نوری، کاظمیان، کریمی، سوسا ، انصاری فرد، ماهینی، فشنگچی و پولادی

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم: گردان، بنگر، ماهینی، حسینی، سوسا، نوری، مهدوی کیا، فشنگچی، پولادی، رضایی و قاضی

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه بازی امروز شعارهایی را علیه فتح الله زاده مدیر عامل استقلال سر دادند. آنها همچنین به شدت علی کریمی را تشویق کردند.

* علی پروین،حمید درخشان، ابراهیم آشتیانی، و مرتضی فونی زاده مهمان ویژه بازی امروز بودند.

* تماشاگران علیه امیر آبادی و شریفات بازیکنان فصل گذشته استقلال و فعلی فولاد شعار دادند..

* پرسپولیس در بازی امروز با لباس قرمز و مشکی و فولاد با لباس زرد و سفید به میدان رفتند.

* کریمی در مرکز زمین مورد استفاده قرار گرفت.

* در بین دو نیمه هواداران به سمت پروین که بر روی سکوها نشسته بود هجوم بردند.

* مسئولان فولاد خوزستان جایگاهی در ورزشگاه پیدا نکردند و به همین دلیل در میان هواداران با سختی فراوان این بازی را دیدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار