شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹

بنا به اطلاع روابط عمومی قرارگاه عماریون شهرستان دزفول ، این قرارگاه دومین جلسه خود را بمنظور حفظ انسجام و اعلام برنامه های آتی قرارگاه و ارائه گزارش کار قرارگاه به اعضا روز یکشنبه عصر ساعت ۳۰/۱۸ در مسجد شیخ انصاری(لب خندق) برگزار می گردد.

به نقل از پلاک ، قرارگاه عماریون دزفول از زمستان سال گذشته با حضور تعدادی از نیروهای فعال فرهنگی و سیاسی شهرستان راه اندازی شد. اولین گردهمایی در تاریخ نهم اردیبشهت ماه در سالن ارشاد اسلامی برگزار گردید و در طول این مدت چندین جلسه شورایی برگزار گردیده است و با برخی صاحب نظران در دزفول و استان و تهران مذاکراتی بمنظور تقویت این تشکل حزب اللهی انجام شده است.

یکی از اعضای شورای این تشکل اظهارداشت : تشکل عماریون تلاش دارد تا در زمینه های فرهنگی وسیاسی انجام وظیفه کند که تاکنون بیش از ۱۷۰ نفر از برادران حزب اللهی عضو این تشکل شده اند و نیز تاکنون ۳ جلسه ویژه خواهران برگزار شده است که قریب به ۱۵۰ نفر در قرارگاه عضو شده اند. در این راه آماده ایم از نظرات و پیشنهادات همه صاحب نظران جهت پیشرفت کار استفاده کنیم .

تلاش شده است تا کمیته هایی در شورا مصوب شود که از جمله کمیته سایبری که نیروهای فعال و متعهد را گردهم جمع نماییم و فعالیتهای در این حوزه داشته باشیم امید داریم تا بتوانیم وبلاگهایی در زمینه های شهدا، حجاب ، ولایت راه اندازی کنیم و از وبلاگها و پایگاههای خبری ارزشی شهر حمایتهای معنوی و مالی داشته باشیم.

کمیته دیگر کمیته دانشجویی است که انشاالله قرارست در دانشگاهها فعال باشد،کمیته آموزش است که کلاسهای آموزشی پیرامون امربمعروف ونهی ازمنکر با حضور صاحب نظران و برخی مسئولان قضایی و انتظامی برگزار شود.

کمیته تبلیغات و روابط عمومی از دیگر کمیته هایی است که فعالیت خود را آغاز کرده است در نیمه شعبان این کمیته بیش از ۲۰۰۰ پیامک فرهنگی به همشهریان ،ونشستهایی فرهنگی و اجتماعی ویژه عموم همشهریان برگزار کند و انشاالله بزودی سایتی نیز با نام قرارگاه راه اندازی می می گردد.

لذا برنامه های دیگری نیز در آینده نزدیک داریم که انشااله در جلسه روز یکشنبه توسط دبیر قرارگاه عماریون دزفول اعلام خواهد شد.

عضوشورای مرکزی عماریون در پایان گفت: این تشکل ، یک تشکل مردمی است که مهمترین پشتوانه آن نیز حضور جوانان پرشور و متعهد است که امید است با حضور دیگر عزیزان بتوانیم گامهای موثر در زمینه های ارزشی وانقلابی در شهر برداریم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار