اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
 سرمربی تیم فولاد خوزستان بومی گرایی را از اولویت های اصلی این باشگاه برشمرد گفت: برای فصل آینده نگاه ویژه ای به بازیکنان مستعد و بومی استان داریم و درصددیم با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان شروع قدرتمندی در لیگ داشته باشیم.

نعیم سعداوی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص برنامه های خود برای تقویت تیم فولاد خوزستان برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر کشور گفت: ارتقای جایگاه این تیم یکی از اولویت های اصلی ما در فصل آینده است و سعی داریم با تقویت اتحاد و همبستگی میان اعضای تیم، هواداران و باشگاه اهداف خود را محقق سازیم.

وی به نقش هواداران در موفقیت های تیمش در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: هواداران به عنوان سرمایه های اصلی باشگاه فولاد خوزستان همواره نقش بسزایی در موفقیت های تیم ما داشته اند و امید است در لیگ امسال نیز با حمایت هواداران خود بتوانیم جایگاه بالایی را در جدول به خود اختصاص دهیم.

وی ارایه بازی زیبا و با کیفیت همراه با حرکت به سمت یک فوتبال پویا را از دیگر اهداف این باشگاه برشمرد و گفت: هم اکنون حداقل بازیکن را در اختیار داشته و سعی داریم ضمن جذب بازیکنان مورد نیازخود، دوره های آماده سازی مفیدی را نیز برای تقویت بازیکنان برگزار کنیم.

وی اظهارکرد: امید است با پشتیبانی و صبر هواداران ، لیگ جدید را باتمام قدرت آغاز کنیم. سعداوی همچنین از تمامی بزرگان و پیشکسوتان فوتبال خوزستان و همکاران خود که برای ارتقای تیم فولاد خوزستان زحمات زیادی را متحمل شدند قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که با کمک بزرگان فوتبال خوزستان تیم فولاد به جایگاه واقعی خود بازگردد.

وی همچنین درباره جذب بازیکن خارجی گفت: برای جذب بازیکن خارجی اولویت هایی را در دستور کار داریم و پس از بررسی داشته های خود اگر خواسته های تیم تامین نشد، جذب بازیکن پرتوان خارجی از برنامه های ما است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان افزود: برای جذب بازیکن خارجی، به رزومه آنها توجه‌ کمتری داشته و فعالیت های کنونی این بازیکنان برای ما ملاک است. وی بیان کرد: تیم فولاد خوزستان درفصل آینده به حمایت مسوولان باشگاه، هواداران، خبرنگاران ،صدا و سیما و پیشکسوتان فوتبال خوزستان نیاز دارد تا بتواند با تکیه بر این حمایت ها روزهای خوب گذشته را تکرار کند.

تیم فولاد خوزستان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی که تا هفته های پایانی در بین تیم های پایین جدول جای داشته و خطر سقوط این تیم را تهدید می کرد با کسب چند امتیاز حساس از دیدارهای پایانی موفق شد با کسب 35 امتیاز خود را تا رده دوازدهم جدول بالا بکشد و از خطر سقوط رهایی یابد.

این باشگاه در فصل جدید سکان هدایت تیم فولاد خوزستان را به دست نعیم سعداوی سپرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار