شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از آغاز طرح سراسری ضیافت ویژه ماه رمضان به منظور رسیدگی به تخلفات اصناف در این ماه خبر داد.

رضا سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان، اجرای طرح سراسری ضیافت همزمان با سراسر کشور از روز گذشته در استان خوزستان آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: در این طرح گشت سیار تعزیرات حکومتی با همکاری دستگاه‌های نظارتی در خصوص مایحتاج عمومی مردم فعالیت خواهد کرد و گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان مجموعه صنعت و معدن، با حضور در مراکز خرید و بازارهای استان، به موارد تخلفات صنفی در ماه مبارک رمضان رسیدگی می‌کنند.
 
سعیدی ادامه داد: علاوه بر گشت‌های سیار، در صورتی که در ماه مبارک رمضان از سوی مجموعه‌های صنعت و معدن، اتاق اصناف و مراکز بهداشت استان گزارشی مبنی بر تخلفات صنفی دریافت شود، تعزیرات حکومتی به این گزارش‌ها خارج از نوبت رسیدگی خواهد کرد.
 
وی گفت: گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی در معیت بازرسان صنعت و معدن در قالب طرح ضیافت، تخلفات اصناف در هسته مرکزی شهر اهواز و همچنین بازارهای شهرستان‌ها را رصد می‌کند. در این طرح بیشتر اصناف عرضه‌کننده اقلام مورد نیاز مردم در این ماه از جمله برنج، گوشت، مرغ و زولبیا و بامیه مورد توجه هستند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: چنانچه شهروندان تخلفی در بازار مشاهده کردند، می‌توانند با تماس با سامانه 124 تعزیرات حکومتی شکایت یا گزارش خود را اطلاع دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار