شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
مهران یاوری: انتصاب یک غیر بومی براى تصدى استاندارى خوزستان اصلاًبه صلاح نيست
اصلاحات تفكریست كه در قلب و ذهن همه زنده و پوياست . پس بیائیم از امروز اصلاح طلبانه فكر كنيم...
این روزها تب داغ انتصاب استاندار جدید به همه گروههای سیاسی اجتماعی استان خوزستان سرایت کرده و هر دسته خواهان آن هستند که یک استاندار همسو با خود بر این کرسی تکیه زند و غافل از اینکه شاید اینگونه دعواها و منازعات باعث شود خواسته های این فعالان عملی نشود و وزارت کشور خود به تنهایی برای استانداری خوزستان تصمیم بگیرد.

به گزارش هورنیوز ، در همین زمینه مهران یاوری یکی از فعالان سیاسی اجتماعی خوزستان به خبرنگار ما گفت: باتوجه به پيروزي اصلاحات در اهواز و اعتماد دوباره مردم به اين جريان اصيل و مردمي  انتظار ميرود عزیزان اصلاح طلبي كه سوابق فراواني در اصلاحات دارند به گونه ای رفتار نمایند كه اتحاد و همبستگى  آنان نمادی شود بين اقشارمختلف جامعه.

وی افزود: برخی كسانى كه  دارای سوابق فراوانى دراصلاحات هستند و اين دوره بنابه دلایلی از این جريان، بحق يا به ناحق دوربودند را باید دلجویی کنیم تا از پیوستن آنها به جناح مقابل جلوگیری شود.

یاوری اظهار داشت:  كليه افراد از اقشار مختلف كه در شوراى سياست گذارى حضور دارند انسانهاى با تجربه، با تفكر، بادانش و دلسوز مردم خوزستان هستند، که در راس آنها استادى با علم و تقوا همچون دكتر كيانوش راد قرار دارد.

وی عنوان کرد: متاسفانه مشاهده میکنیم عده ای از دوستان اصلاح طلب درسفرهاى اخيرشان به تهران با جلسه هايى در وزارت كشور در مورد تعیین استاندار نظرات خاص خود را عنوان کرده، که توصیه میکنیم با مشورت و همفكرى با شوراى سياستگزارى استان قدم بردارند تا خدای ناکرده در آینده دچار دوگانگی نگردیم.

مهران یاوری افزود: با این روشی که دوستان در پیش گرفته اند، متاسفانه وزارت كشور به جمع بندی های خود رسیده و دیگر هيچ توجه اى به نظرات آنهاندارد و همچون گذشته محكم تر به دنبال گزينه ای غير بومى براى  اعزام به استانداری خوزستان می باشد.

این فعال اجتماعی گفت: با توجه به نظر همه اصلاح طلبان بهتر است تا دیر نشده به یک اتحاد و اجماع بر روی حداقل سه گزینه که مدیر،کاربلد و دارای سوابق وزارت کشوری هم باشد، برسند تا نشود روزی که مردم از شما و منتخبینشان در مجلس جواب این چندگانگی را بخواهند.

در بخش ديگر ياورى بيان نمود:خواست ما ازوزيركشوراين است باانتصاب يك شخصيت بومى  باسابقه درخشان وزارت كشورى را براى تصدى سكاندارى استاندارى خوزستان برگزيند و نظرات و پشتيبانى مردم را به دولت و عملكرد آن نزديكتر كند.

وی در پایان افزود: اصلاحات تفكریست كه در قلب و ذهن همه زنده و پوياست . پس بیائیم از امروز اصلاح طلبانه فكر كنيم و إصلاح طلبانه عمل کنیم و اگرغير از اين بشود چشم انتظارنمره مردودى از طرف مردم باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار