شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۰۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
شوشان: رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: ادامه فعالیت پیمانکار در احداث تونل سبزکوه غیرقانونی است و قوه قضائیه باید با آن برخورد کند. معصومه ابتکار، در مورد ادامه فعالیت پیمانکار در احداث تونل انتقال آب سبزکوه به چغاخور با وجود اعلام ممنوعیت آن از سوی سازمان محیط‌زیست، افزود: این اقدام غیرقانونی را به مراجع قضائی اعلام کرده ایم و منتظر اقدام قوه قضائیه در این خصوص هستیم.

به گزارش شوشان ، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در مورد ضمانت اجرایی در توقف احداث تونل خاطرنشان کرد: اگر قرار بر توقف فعالیت احداث تونل باشد، این موضوع باید از طریق مراجع قضائی اقدام شود. او تاکید کرد: این تونل مجوز قانونی ندارد و امیدواریم به سرعت متوقف شود.

تونل انتقال آب سبزکوه به چغاخور که قرار است آب را از سرچشمه‌های رود کارون در کوه کلار به شهرستان بروجن منتقل کند، ده‌ها چشمه در استان چهارمحال و بختیاری را خشک می‌کند، دست کم ۱۵۰ میلیون متر مکعب منابع آبی را در معرض خطر قرار می‌دهد و فاجعه منابع آبی و تنش‌های شدید اقتصادی و زیست محیطی را به دنبال می‌آورد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
comment
0
3
comment طرحهای انتقال اب مملکت را به فضاحت کشانده است؛ واقعا هیچ قانونی برای مقابله با اینها وجود ندارد؟!!
comment
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
comment
0
0
comment در این مملکت همه چیز بر اساس زور است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
comment
0
1
comment رییس سازمان محیط زیست فکری هم لطفا به کارخانه های درون شهر اهواز که هوا که نعمتی که همه انسانها از ان برخوردارند را سمی کرده اند بکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار