اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
 شهردار دزفول از بازسازی و بازگشایی تفریحگاه ساحلی دز کنار ( علی کله) بر روی گردشگران خبر داد.

افزایش دبی رودخانه دز در اواخر فروردین ماه امسال از 300 متر مکعب بر ثانیه در شرایط عادی به حدود پنجهزار متر مکعب بر ثانیه موجب طغیان این رودخانه و آبگرفتگی تعدادی از روستاهای دزفول و شوش و خسارت سنگین به بوستانها و زیر ساختهای شهری دزفول شد. طغیان رودخانه دز همچنین موجب خسارت سنگین به منطقه گردشگری علی کله شد.

محمدرضا کرمی نژاد روز چهارشنبه به ایرنا افزود:کار بازسازی بوستان ساحلی علی کله با تلاش شهرداری انجام و بخشی از خسارات وارده به پارک های ساحلی دزفول جبران شد.

وی با اشاره به اینکه بوستان ساحلی علی کله با تلاش شهرداری برای میهمانان بازگشایی شده است گفت:با توجه به خساراتی که به بوستان ساحلی علی کله وارد شد محوطه این بوستان پاکسازی گردید و کاشت فضای سبز و درختان آن انجام شد.

شهردار دزفول گفت:نمازخانه و سرویس های بهداشتی این بوستان برای استفاده مسافران و گردشگران آماده شده اند ولی آلاچیق هایی که در جریان سیل از بین رفته اند هنوز تهیه و نصب نشده اند که پیمانکار در تلاش برای تامین آلاچیق و وسایل بازی این بوستان می باشد.

وی با اشاره به اینکه بوستان ساحلی رعنا در حد فاصل پل قدیم پل شریعتی هنوز قابل استفاده نیست گفت:کار پاکسازی، لایروبی استخر، کانال ،همسطح سازی و بازسازی محوطه پارک ساحلی رعنا با تلاش شبانه روزی شهرداری در حال انجام است و درحال حاضر کار کاشت چمن و نهال در حال انجام است که امیدواریم بزودی این بوستان نیز بازگشایی شود.

کرمی نژاد گفت:سیلاب اخیر پل شناور دزفول که دارای ۳۴ قطعه شناور و دو رمپ ورودی و خروجی است را نیز تخریب کرده بود که تمام قطعات پیدا شده و در محل قرار گرفته اند که به دلیل آسیب دیدگی در دست تعمیر هستند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار