اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
پيام تبریک رييس اتاق بازرگاني،صنايع،معادن و كشاورزي اهواز به مناسبت هفته جهاد كشاورزي
هفته جهاد کشاورزی یادآور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی و حضور موثر این عزیزان در دوران هشت سال دوران دفاع مقدس است.


شوشان: كشاورزی یكی از عوامل اصلی و از مهمترین دلایل در پیشرفت و توسعه اقتصادی بسیاری از كشورها بشمار می رود چرا كه علاوه بر استقلال و خودكفایی ملی؛ زمینه اشتغال وسیع، آبادانی و بدنبال آن صادرات را برای یك كشور فراهم می كند. 


پرداختن به امر كشاورزی، ایجاد انگیزه و حمایت از كشاورزان در كشوری مانند کشور عزیزمان كه دارای نیروی كار جوان و مستعد و ویژگی ها و خصوصیات طبیعی و همچنین شرایط اقلیمی مناسب و متنوع برای كشاورزی است، می تواند در توسعه و آبادانی آن نتیجه بخش باشد و آن را به یكی از كشورهای مهم منطقه و جهان تبدیل نماید. 

با توجه به قرار گرفتن در شرایط پسا تحریم و اجرایی شدن برجام، بازارهای بزرگ و متنوعی برای صادرات محصولات کشاورزی در اختیار ما می باشد ، که باید با شناخت درست از بازارهای جهانی و توسعه تکنولوژی تولید و بسته بندی محصولات کشاورزی ،حداکثر بهره را از این شرایط ببریم. 
هفته جهاد کشاورزی یادآور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی و حضور موثر این عزیزان در دوران هشت سال دوران دفاع مقدس است . 

من به نمایندگی از هیات نمایندگان و اعضاء اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی اهواز " هفته جهاد كشاورزي" را صميمانه خدمت كشاورزان و بهره وران و فعالان مرتبط به اين بخش، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و اميدوارم در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"  شاهد پیشرفت هرچه بیشتر بخش کشاورزی استان خوزستان باشیم .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار