شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۲۸۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
انتقال کودک دهدزی به تهران برای درمان+ تصاویر
هفته گذشته به دنبال انتشار خبری در خبرگزاری ها مبنی بر وجود کودکی که فاقد بینایی بوده و در خانواده ای فقیر در روستای شیوند
شوشان: هفته گذشته به دنبال انتشار خبری در خبرگزاری ها مبنی بر وجود کودکی که فاقد بینایی بوده و در خانواده ای فقیر در روستای شیوند از توابع شهرستان دهدز در خوزستان زندگی می کند، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی تماس تلفنی با دکتر ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواستار پیگیری انتقال این کودک به تهران توسط دانشگاه به منظور ویزیت و تلاش برای درمان وی شد.

آرش کیانی شاهوندی در حدود پنج ماه پیش، در یک خانواده فقیر در روستای شیوند شهر دهدز به دنیا آمد که براثر مشکل مادرزادی، عضو چشم در او بصورت نرمال و کامل تشکیل نگردیده است.

این کودک دهدزی، وضعیت جسمی سالمی دارد و هم اکنون در خانه تحت مراقبت می باشد.

پدر آرش که خود نیز بیمار می باشد در مورد وضعیت پسرش می گوید: بعد از تولد او و عدم تشکیل عضو چشم، به چند پزشک در شهرهای اهواز و شیراز مراجعه کردیم که هیپچکدام نتوانستند این مشکل را برطرف کنند.

گفتنی است بدنبال صدور دستور وزیر بهداشت مبنی بر پیگیری درمان این کودک در تهران، رئیس دفتر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از انجام هماهنگی های لازم با بخشدار دهدز، پیگیر انجام هماهنگی های لازم به منظور انتقال این کودک در اسرع وقت به تهران گردید.





comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
comment
0
0
comment اگر چشم در این کودک تشکیل نشده اعزام او به تهران چه فایده ای دارد و فقط جنبه تبلیغاتی دارد. دانشگاه اهواز که خودش گروه چشم پزشکی با تعداد زیادی اساتید فوق تخصص و متخصص متبحر فراوان دارد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
comment
0
0
comment بسمه تعالي.ان شآلله که دوستان بصورت عملی موضوع را انجام بدهند و اکنون که وزیر محترم بهداشت دستور دادند؛انتقال این طفل بیمار فوری انجام تا دیگر شاهد اشکهای پدر این کودک نباشیم.باتشکر از سایت شوشان
comment
سپیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
comment
0
0
comment بدون شک وزیر بهداشت شریف ترین انسانی هستن که من به عمرم دیدم.امیدورام خداوند سایه شون رو بالای سر سیستم پزشکی و درمانی کشورمون حفظ کنه.دعای خیر همه ما پشت سرتونه آقای دکتر هاشمی.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
comment
0
0
comment مگه گروه چشم پزشکی دانشگاه اهواز چه مشکلی داشت که به تهران منتقل شد؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار