شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
ایران برای قهرمانی در نیمه نهایی آمریکا را در خانه شکست داد و در فینال موفق شد روسیه را شکست دهد.شاگردان خادم در دیدار نیمه نهایی 4-4 شدند و به خاطر ضربه فنی یزدانی به پیروزی رسیدند و در فینال 5-3 روسیه را شکست دادند
تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جهان شد. در فینال مسابقات جام جهانی آمریکا تیم ملی ایران مقابل روسیه قرار گرفت و با شکست این تیم به قهرمانی جهان رسید. 

به گزارش شوشان ، از ساعت 5:50 صبح روز دوشنبه و در فینال مسابقات جام جهانی تیم های کشتی آزاد ایران و روسیه مقابل یکدیگر قرارگرفتند و ایران این مسابقه را 5-3 پیروز شد. . دیدار نهایی مسابقات که بسیار خوب هم برای ایران آغاز شد. شاگردان خادم در این مسابقه ابتدا 2-0 پیش افتادند. بازی 2-1 شد و بعد 3-1 و 4-1 کشتی گیران ایران هرچند دو مسابقه بعدی را از دست دادند و بازی به 4-3 هم رسید. اما کشتی آخر هم ایران برنده شد و 5-3 پیروز. هرچند که یزدانی با پیروزی 10 امتیازی خود شرایطی را فراهم کرده بود که بازی در صورت 4-4 هم در نهایت به نفع ایران به پایان می رسید. 

تیم ایران پیش از این مسابقه در نیمه نهایی آمریکای قدرتمند و میزبان را شکست داده بود. ایران درآن مسابقه علی رغم رسیدن به نتیجه 4-4 چون یزدانی بازی اش را با اختلاف 10 امتیاز و ضربه فنی امتیازی پیروز شده بود به برتری رسید. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار