شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
استقلالی ها در شرایطی با خروج حنیف عمران زاده از لیست مدافعانشان دنبال جایگزین برای او می گردند که یک مدفع آینده دار و با کیفیت دارند اما توجهی به او ندارند.
شوشان: استقلالي‌ها اين روزها دربه‌در دنبال مدافع مياني مي‌گردند. حال آن‌كه مدافع مستعد و 19 ساله آنها پس از حضوري كوتاه‌مدت در راه‌آهن مي‌تواند دوباره به اردوي آبي‌ها بازگردد. 

سيدمجيد حسيني مدافعي بود كه امير قلعه‌نويي در 18 سالگي به او ميدان داد اما در نيم فصل دوم ليگ پانزدهم به صورت قرضي راهي راه‌آهن شد.

87 دقيقه براي قلعه‌نويي توپ زد

مجيد حسيني از نگاه توپاليديس يوناني يك مدافع آينده‌دار است. بازيكني با فيزيك مناسب كه وقتي دستيار سابق اتوره‌هاگل در تيم ملي يونان با خصوصياتش آشنا شد او را وارد تركيب اصلي خط دفاع راه‌آهن كرد.

مدافع جوان استقلال در ليگ چهاردهم با نظر امير قلعه‌نويي يك دقيقه برابر پيكان، 46 دقيقه برابر ذوب‌آهن و 40 دقيقه مقابل ملوان شانس بازي پيدا كرد. در نهايت هم شايد جو سنگين حضور در استقلال سبب شد تا مجيد جوان بيشتر از اين فرصت نشان دادن توانايي‌هايش را نداشته باشد.

فيكس شد و 2 گل زد

حسيني در نيم‌فصل دوم ليگ اخير اين شانس را به‌دست آورد تا با قراردادي قرضي راهي راه‌آهن شود. اين مدافع 19 ساله در دقيقه 90 هفته بيستم ليگ 15 به جاي مهرداد محمدي وارد زمين شد تا يك دقيقه شريك شادي صفر- صفر تیمش برابر سياه‌جامگان شود.

مجيد سه هفته بعد با حضور توپاليديس يوناني در راس كادر فني لكوموتيورانان وارد تركيب اصلي راه‌آهن شد. جالب اين‌كه در 76 هفته از 7 هفته باقي‌مانده وارد تركيب اصلي شد تا دو گل به گسترش فولاد و استقلال‌صنعتی قهرمان بزند.

اين مدافع جوان هفته آخر ليگ هم از خوب‌هاي راه‌آهن برابر پرسپوليس بود هرچند كه ارتش سرخ برانكو 2- يك پيروز شد تا لكوموتيو از ريل خارج شود.

حال بايد ديد استقلال كه به‌صورت قرضي اين مدافع را به راه‌آهن فرستاده بود، شرايط حضور مجدد اين مدافع آينده‌دار را در باشگاه آبي‌ها فراهم خواهد كرد؟ مدافعي كه نه نياز به عقد قراردادي ميلياردي دارد و نه بي‌انگيزه است.

عملكرد مدافع 19 ساله استقلال در ادوار ليگ برتر

ليگ

تيم

تعداد بازي

حضور در تركيب اصلي

مجموع دقايق بازي

گل زده

نكته ويژه

14

استقلال

3

2

87

-

مقابل ذوب‌آهن و ملوان وارد تركيب اصلي استقلال قلعه‌نويي شد

15

راه‌آهن

8

6

543

2

هفته 25 به گسترش فولاد گل زد هفته 28 به استقلال خوزستان قهرمان



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار