شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید تا پایان این هفته منتظر دروازه بان نفت تهران می‎مانیم در غیر این صورت هفته آینده یک گلر خارجی وارد ایران خواهد شد.
 
سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص وضعیت وحید شیخ‎ویسی، دروازه‎بان نفت تهران برای پیوستن به استقلال خوزستان، اظهار کرد: ما با خود این بازیکن به توافق رسیده ایم؛ آقای قنبرزاده، مدیرعامل قبلی باشگاه نفت تهران هم برای آمدن این بازیکن به تیم ما رضایت داده بود ولی متاسفانه در جابه‎جایی که در این باشگاه صورت گرفت، در حال حاضر مسوولی از نفت نیست که پاسخگوی ما باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: به هر حال با این وضعیت، مشخص نیست که باید با چه کسی صحبت کنیم و تکلیف معلوم نمی باشد، البته تا پایان هفته منتظر شیخ‎ویسی می‎مانیم، در غیر این صورت گزینه خارجی‎مان شنبه وارد ایران می‎شود.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره وضعیت اردوی فعلی این تیم در تهران نیز گفت: اردوی‎مان خوب پیش می رود و بیشتر روی کارهای بدنسازی کار می‎کنیم. سه بازی تدارکاتی سبک هم در برنامه‎مان جا داده ایم که بیست و هشتم و سی ام خردادماه و دوم تیرماه انجام می شوند.
 
وی ادامه داد: پس از این اردو هم به اهواز بر می گردیم و سپس از 18 تا 24 تیرماه نیز در تهران اردو می زنیم و این اردو فقط مختص بازی های تدارکاتی بسیار قوی مان، آن هم با تیم های لیگ برتری است.
 
وی درخصوص جذب بازیکن نیز عنوان کرد: دو جای خالی دیگر در تیم مان داریم ولی در حال حاضر باید پیش برویم و ببینیم بازیکنانی که جذب کرده ایم، به چه صورت هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار