شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مدیر دفتر حقوقی سازمان آب و برق خوزستان از ثبت 10 هزار پرونده تملک اراضی این دفتر در سامانه نرم افزاری تملک اراضی مدیریت منابع آب ایران(سامان) خبر داد.

به گزارش شوشان ، سید فخرالدین کلانترزاده گفت:اسکن و ثبت اطلاعات پرونده های تملک اراضی به منظور جمع آوری و تهیه اسناد و پرونده های مزبور به صورت الکترونیکی در مدت یک سال انجام شده است.

مدیر دفتر حقوقی و دبیر کمیسیون رسیدگی به آب های زیرزمینی سازمان آب و برق خوزستان افزود: اطلاعات مربوط به 14 طرح اجرایی این سازمان در قالب 100 هزار و 231 برگ در سامانه نرم افزاری تملک اراضی به ثبت رسیده است.

مدیر دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان آب و برق خوزستان نیز گفت: ثبت الکترونیکی اسناد به منظور جلوگیری از پراکندگی اطلاعات و احتمال مفقودی اسناد، پردازش سریع و توزیع اطلاعات به شکل مطلوب در بین سطوح مختلف کاربران و متقاضیان، با کیفیت و دقت لازم و متناسب با نوع کاربرد و استفاده از مزایای ثبت الکترونیکی پرونده های تملک اراضی صورت گرفته است.

عادل زرگر افزود: ثبت و مستندسازی تعداد 10 هزار پرونده حقوقی به اتمام رسیده و هم اکنون مقدمات و پیگیری های لازم به منظور ثبت الکترونیکی مرحله دوم پرونده های حقوقی در حال انجام است.

مدیر دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان آب و برق خوزستان همچنین از آغاز کار اجرایی ثبت پرونده های جدید ظرف یک ماه آینده خبر داد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار