شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶

روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: این روزها شاهد اظهار نظرهای گوناگون و در مواردی عجولانه و خام از جانب برخی نمایندگان جدید الورود استان به مجلس هستیم که شنونده یا خواننده انتظار اینگونه طرز فکر و حتی ادبیات آنها را ندارد.

این آقایان باید متوجه این نکته باشند که اگر قرار باشد برخورد با مسایل استان از این جنس بیان و صراحت باشد، نمایندگانی که چند دوره نمایندگی را تجربه کرده اند، خیلی شدیدتر و کوبنده تر چنین مطالبی را عنوان می کردند، در حالی که نمایندگان قدیمی در شرایط فعلی یا حرفی نمی زنند یا بسیار حساب شده و با دلیل و مدرک مطلبی را عنوان می کنند.

شاید دلیل نحوه بیان نمایندگان تازه نفس این باشد که ندانسته دست آویز اغراض افرادی می شوند که در هر مقطع، وسیله ای برای تحمیل و ابراز عقاید و اهداف خود می یابند و چه کسی بهتر از یک نماینده می تواند آنان را به مراد خود برساند، لذا این دوستان باید مقداری حواسشان جمع اوضاع و احوال خود باشد تا وسیله قرار نگیرند و بهتر است بجای هرکاری از تجارب همتاهای خود که قبولشان دارند، بهره ببرند. نمایندگان مردم باید بیش از آنچه که حرف مي زنند، اهل عمل باشند چرا که در پایان هر دوره، مردم به عملکردها بیش از سخنرانی ها و حرافی ها توجه دارند کما اینکه در انتخابات اخیر مجلس دیدیم که چطور شعور مردم بر تبلیغات و حرافی ها غلبه کرد و آراء انتخاباتی پیش بینی نشده بود. به اعتقاد راوی نمایندگان استان قبل از هر چیز باید بر اتحاد و همبستگی خود پافشاری کنند و به این شاخص دست یابند و از تک روی و بخشی نگری پرهیز کنند و اگر غیر از این باشد زمانی به خود می آیند که کار از کار گذشته و آب رفته به جوی باز نخواهد گشت. بسیاری از نیروهای استانی چه نمایندگان و چه دیگر مدیران، ارتقاء خود را مدیون مشورت ها و بهره گیری از افراد پخته و با تجربه می دانند و از این شیوه نه تنها ضرر ندیده اند، بلکه موجب شده تا از پلکان ترقی صعود کنند و این توصیه برادرانه هم در این راستاست تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار