شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هندیجان گفت: در جهت تکریم مدد جویان محترم و عزیز کمیته امداد این شهرستان سفره اطعام برگزار خواهیم کرد.

 بهمن قنواتی در گفت‌وگو باخبر نگار ما در بندر هندیجان، اظهار داشت: هرساله به مناسبت ماه مبارک رمضان سفره اطعام جهت مددجویان برگزارمی کنیم و این کمترین چیزی است که برای آن‌ها انجام می‌دهیم.

 قنواتی بیان کرد: سعی و تلاش ما این است که بهترین خدمات و معیشت را برای مددجویان محترم را فراهم کنیم اما بودجه ما کفاف خدمت‌رسانی را نمی‌دهد و مشکلات مددجویان و معیشت آن‌ها بسیار زیاد است و انتظار داریم اعتبارات بیشتری در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم خدمات بیشتری ارائه کنیم.

قنواتی افزود: هرساله در تاریخ‌های ۶ و ۲۳ و ۲۷ ماه مبارک رمضان سفره افطاری برای ایتام و مددجویان این کمیته مهیا است که ما از آن‌ها دعوت کرده تا در مراسم افطاری حضور پیدا کنند که میانگین هر سفره اکرام ۳۰۰ مددجو است و این موضوع باعث شرمندگی ماست که اعتبارات ما ناچیز است.

وی ادامه داد: برنامه ما در ماه مبارک رمضان علاوه بر افطاری جمع‌آوری کمک‌های خیرین به‌صورت بسته مواد غذایی و تقسیم آن بین مددجویان است، ما از مسئولین ادارات و مردم خواستاریم برای کمک به محرومین و مددجویان کمیته امداد را یاری کنند.

قنواتی خاطرنشان کرد: برای تهیه نان شب مددجویان شهر به‌صورت رایگان با برخی نانوایی‌های سطح شهر هماهنگ کردیم که به تعداد ۱۰۰۰ خانواده بُن صادر کرده و در اختیار مددجوها قرار می‌دهیم تا آن‌ها به نانوایی مراجعه کرده و نان خود را تهیه کنند.

 قنواتی بیان کرد: از خیرین تقاضا داریم به مددجویان ما کمک کنند از مسئولین و روسای ادارات می‌خواهیم در این ماه پُر خیروبرکت همراه ما باشند و به مددجویان سرکشی کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان هندیجان خاطرنشان کرد: ما در شهر ۸۰۰ خانواده و در روستا ۸۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته داریم و ۱۶ یتیم داریم که متأسفانه هیچ‌کدام از آن‌ها توسط مردم و یا خیرین حمایت نشده‌اند و متأسفانه در هندیجان حامی ایتام نیست، فقط ۸ یتیم توسط کارکنان کمیته امداد هندیجان حمایت‌شده‌اند و مابقی توسط حامیان خارج از هندیجان حمایت می‌شوند.

برچسب ها: هندیجان ، ایتام
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار