شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
شوشان: فرماندار ویژه آبادان گفت: امنیت مردم خط قرمز ماست و قطعا با کسانی که با ایجاد شایعه و پخش آن قصد بر هم زدن آرامش مردم را داشته باشد طبق قانون برخورد خواهد شد.

  به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان، عزیزاله شهبازی امروز (26 خرداد ماه) با اشاره به نشر برخی شایعات در خصوص ایجاد و شیوع نا امنی در این شهرستان اظهار کرد: شورای تامین شهرستان و فرماندهی انتظامی آبادان به صورت شبانه روزی در حال کنترل و پایش مسائل امنیتی شهروندان هستند و خوشبختانه با توجه به موقعیت شهرستان، این منطقه یکی از امن ترین و کم حاشیه ترین نقاط مرزی کشور محسوب می شود.

وی با هشدار به دامن زنان شایعات در فضاهای اجتماعی و مجازی پیرامون برخی رخداد های شهرستان گفت: سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از گردش آزادانه ی اطلاعات صحیح و صریح در جامعه می باشد و تمام کسانی را که وظیفه ی اطلاع رسانی به مردم را به عهده دارند حمایت می کنیم. اما متاسفانه مشاهده می شود برخی از سایتهای خبری آگاهانه و یا نا آگاهانه اقدام به تولید شایعه و یا تفسیر به رای و وارونه جلوه دادن برخی از حوادث رخ داده در شهرستان می نمایند.

شهبازی ادامه داد: تمام این مسائل بار حقوقی خواهد داشت و طبق مصوبات شورای تامین، از طریق پلیس فتا پیگیری و با این دسته از افراد که در شبکه ها و سایت ها آرامش مردم را نشانه گرفته اند برخورد خواهد شد.

رییس شورای تامین آبادان احقاق حق تمام شهروندان را جزء وظایف ذاتی دستگاه قضای شهرستان دانست و بیان کرد: دستگاه قضای شهرستان و قضات محترم آن برقراری عدالت و دفاع از حقوق همه شهروندان را سر لوحه کار خود قرار داده اند تا خدای ناکرده در محاکم قضایی حق کسی پایمال نشود. به همین سبب مردم این اطمینان را داشته باشند که اگر در جایی حقوق شهروندی کسی به ناحق و خلاف قانون پایمال و مورد تعرض قرار بگیرد ، محکمه های قضایی این حق را باز پس خواهند گرفت.

فرماندار ویژه آبادان در پایان بر پایی هر گونه تجمع بدون اخذ مجوز از مرجع ذیضلاح را خلاف قانون دانست و تصریح کرد: بر اساس آنچه در قانون تدوین شده است، تمام تجمعات باید با اخذ مجوز های لازم از مراجع قانونی صورت بگیرد در غیر این صورت این کار تخلف محسوب می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار