اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
روزانه 61 شهروند ایرانی در کشور بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دهند.
 رئیس کل دادگستری استان البرز گفت رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: روزانه 61 شهروند ایرانی در کشور بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دهند.

به گزارش ایرنا، احمد فاضلیان شامگاه پنجشنبه در آیین گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان البرز که در تالار لوتوس کرج با حضور مسئولان استان البرز برگزار شد، عملکرد ستاد دیه استان طی چهار سال گذشته را تشریح کرد و افزود: در 4 چهار سال گذشته یک هزار و صد نفر مددجوی جرائم غیرعمد آزاد شده اند که مجموع بدهی این زندانیان 186 میلیارد و 689 میلیون ریال بود. 

وی در ادامه افزود: سال گذشته 309 نفر واجد شرایط با کمک ستاد دیه از زندان آزاد شدند که مجموع بدهی آنها 414 میلیارد ریال بوده که منابع آن گذشت شاکی،تسهیلات بانکی، کمک های مردمی و خیرین بوده است.

فاضلیان گفت: در 32 سال گذشته تعداد 850 هزار نفر به دلیل حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، همچنین در این مدت بیش از نه میلیون نفر مصدوم و 436 هزار نفر روانه زندان شدند.

وی اظهار کرد: در 10 سال گذشته شاهد فوت 235 هزار شهروند در تصادفات جاده ای بودیم که این آمار در 14 سال اخیر به بیش از 315 هزار شهروند می رسد که مبلغی بالغ بر 32 میلیارد تومان خسارت بر اقتصاد کشور وارد کرده است.

فاضلیان افزود: سه عامل مهم انسانی، جاده و وسیله نقلیه سبب بروز حوادث و تصادفات جاده ای می شود.

وی ادامه داد: اگر به این سه عامل مهم توجه شود دیگر نیازی به برگزاری اینگونه جشن ها نیست.

وی اظهار کرد: برخورد با قانون گریزی ،ضعف در اجرای قانون و تشدید برخورد با متخلفان حوزه رانندگی سبب کاهش بروز حوادث جاده ای می شود.

وی گفت: به جایگاه رفیع خیرین در بخش های مختلف جایگاه مهم و رفیعی دارند کمک خیرین از ارزش معنوی بالایی برخوردار است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار