شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
 رئیس اداره بهزیستی خرمشهر از اطعام 210 نفر از معلولان ذهنی و جسمی این شهرستان خبر داد. علی فرحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: مراسم اطعام با حضور 210 نفر از معلولان ذهنی و جسمی این شهرستان برگزار شد که این عده با مدیران و مربیان بهزیستی، خانواده معلولان و جمعی از خیران شهرستان همسفره شدند.

وی با بیان اینکه تمام هزینه این مراسم را جمعی از خیران شهرستان پرداخت کردند، ادامه داد: این برنامه برای اطعام و اکرام مدد جویان در ماه پر برکت رمضان برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مهم بهزیستی در حاشیه اطعام معلولان ذهنی و جسمی، دو زوج از مدد جویان تحت حمایت بهزیستی به عقد هم در آمدند که بر شکوه این برنامه افزود.

وی عنوان کرد: در این مراسم به هر کدام یک از این دو زوج جوان، مبلغ پانصد هزار تومان هزینه ازدواج، یک فقره سرویس ظروف چینی به ارزش سیصد هزار تومان و از طرف یکی از خیرین مبلغ یک‌صد هزار تومان اهدا شد.

فرحانی خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی قریب به 5 هزار و 450 خانوار را زیر پوشش دارد که از میان این تعداد بیش از 2 هزار نفر از معلولیت ذهنی و جسمی برخوردار هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار