شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
فعالیت‌های فرهنگی آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در استان خوزستان گسترش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، در نشست مشترک مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و مدیرکل روابط شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر گسترش همکاری‌های فرهنگی و آموزشی این دو شرکت دولتی تأکید شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این نشست با اشاره به پیشینه خوب کانون در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از نهاد فرهنگی موفق است که این شرکت آمادگی همکاری را با آن در زمینه‌های مختلف را دارد.

رضا طاهری افزود: ما در اداره کل روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب آمادگی داریم تا در برگزاری اردوها، تشریک‌مساعی در چاپ خبرنامه کانون و برگزاری جشن‌های مناسبتی مشترک را با همکاری کانون انجام دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: کانون و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب همچنین می‌توانند در ساخت برنامه‌های تلویزیونی و همکاری متقابل در استفاده اعضا کانون و فرزندان کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از امکانات ورزشی و آموزشی این دو شرکت با هم همکاری داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این نشست نیز اظهار کرد: کانون آمادگی دارد تا با همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی را به مرحله اجرا بگذارد.

غلامرضا شنبدی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با داشتن 58 مرکز ثابت و سیار در شهرهای مختلف استان بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان هفت تا 17 سال اجرا می‌کند بیان کرد: پتانسیل‌های بسیار خوبی در کانون و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای همکاری‌های متقابل وجود دارد که باید شناسایی و اجرایی شوند.

وی در این جلسه از آمادگی کانون برای راه‌اندازی مراکز فرهنگی هنری کانون در مناطق مسکونی تحت پوشش این شرکت خبر داد و یادآور شد: بدون شک همکاری کانون و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب می‌تواند عاملی اثرگذار در تقویت فعالیت‌های فرهنگی برای فرزندان و خانواده‌های کارکنان این شرکت و حتی کودکان و نوجوانان این استان باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار