شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۲

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: برخی افراد به دليل نيازهاي مالي كه دارند، سهواً دست به كارهاي ناشايست مي‌زنند و عده‌اي را در مسجدسليمان عليه ما و تيم تحريك مي‌كنند.

داريوش يزدي در گفت‌وگو با ايسنا با انتقاد از افرادي كه قصد حاشيه‌سازي براي تيمش را دارند به عملكردشان در دو سال گذشته اشاره كرد و گفت: تيم ما حدود دو سال پيش شكل گرفت و با شكل‌گيري اين تيم، حياتي دوباره به ورزش مسجدسليمان داد.

وي افزود: ايجاد شور و شعف ميان خانواده‌ها و جوانان و دوري جوانان اين شهرستان از خطرات موجود در اجتماع از نتايج شكل‌گيري اين تيم مردمي بود اما برخي از افراد نحوه شکل گیری این تیم را به گونه‌اي ديگر جلوه مي‌دهند.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان تصريح كرد: همان گونه كه همه مي دانند من اين تيم را تنها دو بازي مانده به نيم فصل دوم در اختيار گرفتم و به عنوان سرمربي كار خود را آغاز كردم. ما توانستیم تيم سيزدهم جدول را با همت بازيكنان، مسوولان باشگاه و كادر فني تا رده‌ي دوم جدول بالا بكشيم و در آستانه‌ي قهرماني قرار دهيم.

وي افزود: در این بین برخي از افراد در استان مشكلات زيادي را براي ما به وجود آوردند و به صورت مستمر سنگ اندازي كردند تا ما نتوانيم با آرامش كار كنيم. فردی كه پيش از من هدايت تيم را بر عهده داشت مشكلات زيادي را براي ما به وجود آورد در حالي كه نتايج تيم در آن زمان دليل خوبي براي نشان دادن ضعف این مربي بود. اين افراد چون دست شان از تيم كوتاه شد اكنون به هر طريقي قصد دارند به تيم و كادر فني صدمه بزنند.

یزدی با بیان این که افرادي كه به دنبال سنگ‌اندازي در كار ما هستند مسايل حاشيه‌اي زيادي را براي ما ايجاد مي‌كنند، گفت: انتقاد اگر سازنده و در راستاي پيشرفت تيم نفت مسجدسليمان باشد براي ما قابل احترام بوده و به آن جامه عمل مي پوشانيم ولي اين افراد بيشتر به دنبال منافع شخصي خود هستند.

وي خاطرنشان كرد: اين افراد تنها درخصوص خدماتي كه خودشان در سال‌هاي گذشته به اين تيم ارايه کرده اند، صحبت مي كنند و به طور كامل چشم‌ خود را به روي واقعيت‌ها بسته‌اند. به نظر من ارايه‌ي خدمات بايد كارنامه‌ مثبتی را به دنبال داشته باشد در حالي كه در دو فصل پيش، زماني مربي تيم كنار گذاشته شد که تيم در جايگاه نهم جدول قرار داشت.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان خاطرنشان كرد: خدمات يك مربي به يك تيم را نبايد تنها در بيلبوردها و رسانه‌ها مطرح كرد بلكه جايگاه تيم و عملكرد كادر فني بايد به گونه‌اي باشد كه همگان بدون ترديد پي به ارزش‌هاي كار ببرند. اكنون خدمات منفي و ناسالم توسط اين افراد در فوتبال خوزستان و فوتبال كشور ارايه مي‌شود و بايد به صورت جدي به آن‌ها پرداخته شود.

وی گفت: نبود من و امثال من در فوتبال خوزستان به سود فوتبال استان نيست زیرا خيلي از مربيان خوب استان نظير سالمي و سه برادران كه در اين استان زحمت كشيده و با صداقت كار كردند با همين مشكلات مواجه شدند و از مربيگري دوري كردند.

یزدی با بیان این که هواداران واقعي تيم، باتوجه به شناخت بالايي كه از فوتبال دارند خودشان كارشناسانه عملكرد تيم را در فصل گذشته با سال‌هاي قبل مقايسه مي كنند، افزود: انتخاب من توسط مسوولان باشگاه انجام شد و آن‌ها پس از بررسي و كارشناسي شرايط موجود و عملكردي كه در گذشته داشتيم، اين تصميم را گرفتند ولي اين افراد قصد دارند ذهن هواداران را آلوده كنند.

وي عنوان كرد: ما براي تيم‌هاي استقلال صنعتي، ملي حفاري و استقلال اهواز تاكنون هيچ مشكلي ايجاد نكرده‌ايم و آرزو داريم اين تيم‌ها بتوانند جايگاه شان را در كشور ارتقا دهند ولي متاسفانه برخي از مربيان به جاي اين كه تيم خود را تقويت كرده و عملكرد خودشان را قوي كنند، به دنبال ضعيف كردن ديگران هستند.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با بيان اين كه سرمربي تيم استقلال صنعتي خوزستان در تماسی که با باشگاه ما داشته از مبلغ قرارداد بازيكنان مان انتقاد كرده است، گفت: اين مربي عنوان كرده كه مبالغي كه امسال به بازيكنان خود مي‌دهيد براي فوتبال استان مشكلاتي را ايجاد مي‌كند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار