شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
 مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور امروز شنبه اعلام کرد:هوای اهواز خطرناک، اراک، اصفهان و کرج ناسالم ، کلان شهرهای تهران، شیراز و مشهد سالم و تبریز در شرایط پاک قرار دارد.

به گزارش مرکز کنترل و پایش محیط زیست، براساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده، وضعیت هوا به این شرح است: از حدود ساعت 8 صبح روز گذشته (جمعه ) استان های کرمانشاه، ایلام ، لرستان، کردستان و خوزستان تحت تاثیر توده بزرگی ازگرد و غبار با غلظت بالا قرار داشتند که به تدریج این توده به صورت نواری با همان غلظت بالا به سمت داخل پیشروی کرد و تا صبح امروز در منطقه علاوه براستان های مرزی، بوشهر،همدان و اراک با اندکی کاهش غلظت همچنان مشاهده شد.


مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی گفت: سرعت کنونی باد در تهران 4 متر بر ثانیه ( 14 کیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی بیش از 10 کیلومتر و رطوبت نسبی 13 درصد است.


وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران صاف با بیشینه دمای 36 و کمینه دمای 19 درجه سانتیگراد در 24ساعت گذشته اعلام شده است.


آزادی گفت: هوای تهران برای 24 ساعت اول صاف در بعد ازظهر وزش باد گاهی باد و گرد و خاک و در 48 ساعت بعدی صاف در بعدازظهر وزش باد پیش بینی شده است، دمای کنونی تهران 33 درجه سانتیگراد و جهت وزش باد شرقی گزارش شده است.

برچسب ها: هوای اهواز ، خطرناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار