اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
با توجه به فعالیت‌های گسترده موسیقی در شوشتر و ثبت ملی ٢٤ مقام تعدادی از فعالان این حوزه و علاقه‌مندان پس از جلسات متعدد صندوق حمایت از هنر موسیقی را با مدیریت کامل خود جهت اشاعه موسیقی راه‌اندازی کردند.

به گزارش شوشان ، علی بهرامی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، در این باره گفت: موسیقی در شوشتر ضمن این که از ظرفیت‌های قابل قبولی برخوردار است در این سال‌ها به یمن توجه مدیران استانی و پس از ثبت ملی ٢٤ مقوم مورد توجه مردم و علاقه‌مندان واقع شده و روزبه‌روز بر مخاطبان خود می‌افزاید.

وی خاطرنشان کرد: در این سال‌ها برنامه‌های زیادی با حمایت مردم و خیرین این وادی برگزار شد که جا دارد از همه‌ اهالی موسیقی در شوشتر تقدیر کرد.

بهرامی افزود: مدیریت این صندوق مردمی بر عهده‌ دکتر محمود پاپهن ، مرتضی شنبه‌زاده و مصطفی حجار خواهد بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر بیان کرد: صندوق مردمی حمایت از هنر موسیقی که توسط مردم و نظر آنان راه‌اندازی شده در ادامه نیز توسط خود مردم در مسیری که ترسیم می‌کنند و به رشد و تعالی موسیقی کمک خواهد کرد هزینه می‌شود.

او یادآوری کرد: مردم شوشتر در ابعاد گوناگون در جهت توسعه شهرستان در این سال‌ها تلاش‌های قابل ستایشی را انجام داده‌اند که راه‌اندازی خودجوش این صندوق نیز از جمله این کوشش‌های مردمی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار