شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: طرح ملی همای رحمت ویژه ماه مبارک رمضان در چهار روستای حاشیه اهواز شامل عشاره، شهید علی چعب، سفاک و سادات اجرا شد.

سید فتح الله هاشم نژاد یکشنبه در گفت و گو با شوشان اظهار کرد: در اجرای این طرح بسته های غذایی بین نیازمندان مراجعه کننده به جمعیت در این روستاها با همکاری دهیاری و شورا توزیع شد.
وی افزود: طرح ملی همای رحمت همه ساله در جمعیت های هلال احمر برگزار می شود و هدف اصلی از اجرای آن این است که در ماه رمضان خدمات در دو بخش شامل توزیع بسته های غذایی و برپایی سفره های آسمانی به نیازمندان ارائه شود.

هاشم نژاد ادامه داد: جمعیت هلال احمر اهواز از ابتدای ماه رمضان تاکنون 500 سبد غذایی به ارزش هر کدام یک میلیون و 500 هزار ریال شامل برنج، روغن، گوشت، رب گوجه فرنگی و سویا را بین نیازمندان توزیع کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز تصریح کرد: سفره های آسمانی افطاری نیز در خانه سالمندان زنان و برای تعدادی از معلولان برپا شد و برای خانواده های زندانیان، سالمندان مرد و ایتام نیز تا آخر ماه مبارک رمضان در برنامه قرار دارد. 

وی خاطرنشان کرد: دیروز جشن کودکان سرطانی به همراه هدیه در بیمارستان شفای اهواز برگزار شد و همچنین قرار شد به چند بیمار نیازمند برای پرداخت هزینه های درمانی کمک شود.




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار