شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
شوشان: مدیرکل استاندارد استان خوزستان از تعطیلی و پلمب واحدهای متخلف در شهرستان دزفول خبر داد. رضا دهدشتی‌زاده گفت: تولید کالای مرغوب و با کیفیت رمز ماندگاری تولیدکنندگان در بازار است و این اداره‌کل همکاری لازم را با واحدهای تولیدی و خدماتی در این خصوص در اولویت‌ کاری خود قرار داده است.

وی افزود: اداره‌کل استاندارد در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط کیفی و استاندارد‌ها با واحدهای متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان خاطرنشان کرد: طی بازرسی‌های به عمل آمده توسط کار‌شناسان و بازرسان این اداره‌کل از کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی واقع در شهرستان دزفول، یک کارخانه تولید ایزوگام و عایق رطوبتی، یک کارخانه تولید بلوک فوم، یک کارگاه تولید بتن آماده و یک سکوی گازپرکنی که بدون داشتن پروانه استاندارد و مجوز بهره‌برداری اقدام به تولید و عرضه محصولات مغایر با استاندارد می‌کردند، توقیف و در راستای اجرای ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

دهدشتی‌زاده افزود: پس از طی مراحل قانونی از سوی دایره حقوقی این اداره‌کل، حکم پلمب و تعطیلی واحدهای متخلف تا زمان اخذ پروانه استاندارد توسط اداره تعزیرات حکومتی دزفول صادر و ابلاغ شد.

وی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن 1517 سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره‌کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار