شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۷

روزنامه روزان در شماره امروز خود نوشت : نوروز امسال هم گذشت و اهواز وارد سال 91 شد؛ در حالی که اوضاع در شهر به مراتب نسبت به سال های گذشته تغییر کرده است. می توان امسال را با نگاه به اواخر سال گذشته امیدوارتر و پر بار تر دید؛ چرا که شهر در یک روند یکساله توانست در عین ناباوری وضعیت خود را ارتقاع دهد.

هر چند در کنار این تغییرات چالش هایی نیز وجود دارد اما امیدواریم با درایت استاندار محترم خوزستان به این وضعیت نیز بزودی پایانی خوب  داده شود.

ما در همین تریبون بارها و بارها دست به انتقادات صریح نسبت به مسئولین استان و در راس آن استاندار محترم زده ایم که ایشان با سعه صدر خود تحمل این انتقادات را داشته اند و امیدوارم بدانند که انتقادات ما صرفا در جهت سازندگی و دلسوزی ما نسبت به استان و بخصوص شهر اهواز بوده است.

در حال حاضر با همت مسئولین وضعیت شهرداری اهواز روز به روز در حال تغییر و اعتلا می باشد که با توجه به ورود مهمانان نوروزی به اهواز و اسکان آنان در پارک ها قسمتی از توانایی شهرداری اهواز در این موارد نشان داده شد.

خدمات شهری اهواز با وجود مهندس عالی پور توانست در طول این مدت با سرویس دهی خوب نمایی ویژه به شهر اهواز بدهد که این نما بخصوص در وضعیت فضای سبز شهری و پارک ها بخوبی نمایان گشت.

یکی از بی سابقه ترین سال های اهواز امسال بود که فضای سبز بسیار نمایان تر از گذشته بود و در کنار این مسئله مهم وضعیت دفع پسماندهای شهری به شکلی ویژه و مدرن بوده است. از آن سوی، وضعیت پروژه های شهری خوزستان در حالتی بسیار متعادل در جریان است که امیدواریم با کوشش و حمایت بی دریغ از مسئولین و پشتکار آنان بتوانیم خوزستان را از وضعیت بد و ناهنجار گذشته خارج کنیم.

اما در مورد چالش ها هم باید به وضعیت بد سرویس دهی آب و قبض های پرداختی نگاه ویژه ای انداخت که در طول این مدت موجبات تکدر خاطر همشهریان عزیز را فراهم کرده است.

متاسفانه نظارت دقیقی بر وضعیت قبض ها وجود ندارد و مبالغ ارایه شده نسب به مصرف کاملا متغیر است؛ اما این وضعیت موقعی بدتر می شود که مردم برای رسیدگی به این مسئله باید در ادارات با صرف وقت زیاد و شلوغی زیادترش به جوابی ناهمگون برسند.

این مورد قابل حل نسیت، مگر آنکه ادارت محترم خود نسبت به کار خود تعهد و دقت بیشتری به خرج دهند و به فکر وضعیت اقتصادی مردم نیز باشند که در این دوران زندگی بسیاری از مردم و بخصوص اقشار باز نشسته برای قیمت بالای قبوض و نیز بعد از آن  پیگیری درستی و یا نادرستی آن  بسیار سخت می باشد و موجبات اعتراض و ناراحتی مردم را فراهم می کند.

بسیاری از مردم برای رسیدگی به این وضعیت باید مسافت زیادی را طی نمایند و ساعت ها در صف بایستند و بعد هم با جواب های غیر معقولانه منتظر بشوند. این در حالی است که دو نفر بیشتر نیستند؛ اما قیمت آب بهای آنان 150 هزار تومان آمده است .

امیدواریم مسئولین ادارات استان با تعهد بیشتری به این وضعیت مردم رسیدگی کنند و نیز استاندار محترم نسبت به نظارت بر این دستگاه ها اقدامات شایسته تری را اجرا کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار