شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸
 امروز پس از گذشت هفته ها از برکناری غیرمنتظره و ناگهانی آقای دکتر مقتدایی استاندار سختکوش، شجاع و غیرتمند؛ دوره ای درخشان از پیگیری های موثر و ستودنی خوزستانی ها برای انتصاب استانداری بومی، به بار نشست. 

1- به همه ی هم استانی هایی که در این مدت با حساسیت، موضوع انتصاب استاندار را مسئولانه و متعهدانه پیگیری کردند، خسته نباشید می گویم و به بار نشستن تلاش هایشان را تبریک عرض می کنم. اختلاف سلیقه، گزینه و نظر در این زمینه، امری کاملا عادی و قابل انتظار است. امید آنکه امروز با پایان یافتن این فعالیت رقابت گونه، فصل سبز و نوی از همدلی و اتحاد را رقم بزنیم.

2- وظیفه ی خود می دانم از زحمات جناب آقای دکتر مقتدایی تقدیر کنم، که در دوره ی سه ساله ی استانداری اش، حتی سلامتی اش را نیز در این راه هزینه کرد و به خطر انداخت. هر کجا هست خدایا به سلامت دارش.

3- در فاصله ی بین عزل و نصب دو استاندار، شخصا شاهد رفتار مسئولانه و متعهدانه ی جناب آقای مهندس خبیر سرپرست متین و فهیم استانداری بوده ام، که علاوه بر زحمت معاونت سیاسی، بار سرپرستی استانداری را نیز بر دوش گرفت. امیدوارم خداوند بزرگ توان و اجر ایشان را مضاعف گرداند.

4- و اما؛ خدمت خانواده ی بزرگ اصلاح طلبان خوزستان، تبریک عرض می کنم که فرزند شایسته ی دیگری برای امروز استان پرورش دادند؛ و البته در پایان؛ تبریک به جناب آقای دکتر شریعتی صمیمی و بی تکلف؛ که در این شرایط بسیار سخت، شجاعانه این مسئولیت سنگین را پذیرفتند.

5- از اعضای محترم هیئت دولت که حمایت یکپارچه خود را نثار فرزند گرانمایه ی خوزستان نمودند، نیز سپاسگزاری می کنم. امید آنکه این حمایت؛ و بیش از آن، در راه توسعه ی استان، تداوم یابد.

و اما سخنی با خودمان: 

امروز استاندار خوزستان انتخاب و منصوب شد و ما نیز بایستی اختلاف نظر بر سر گزینه ها را پایان دهیم و امیدوارانه و متعهدانه؛ رو به جلو؛ دوشادوش هم، به کمک جناب آقای دکتر شریعتی بشتابیم، تا سرعت قطار توسعه ی استان، نه تنها کند نشود؛ که شتابی روزافزون بگیرد. بر ماست که با کاهش توقعات و انتظارات شخصی از ایشان و افزایش دامنه ی پشتیبانی و همکاری، ایشان را در بهره گیری از همه ی سرمایه های انسانی و مادی استان و نیز چاره جویی برای حل مشکلات استان، تشویق و یاری کنیم.

برچسب ها: خون میرزایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار