شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۱
با صدور این بیانیه سازمان لیگ تلاش کرد جلوی درگیری سرمربی تیم ملی و پرسپولیس و بعد متشنج شدن فضای را بگیرد هرچند که بعید نیست کی روش در اولین کنفرانس مطبوعاتی به برانکو حمله کند.
سازمان لیگ با بیانیه ای به صورت غیرمستقیم پاسخ صحبت های برانکو را داد. این نهاد اعلام کرد که برنامه حضور ملی پوشان در تمرینات را به باشگاه ها در نامه ای ارسال کرده و اگر سرمربی ای از این برنامه اطلاع ندارد مقصر باشگاه است. 

به گزارش عصرایران ، برانکو ایوانکوویچ یکی از مربیانی است که به شیوه برنامه ریزی لیگ برتر و حضور بازیکنان در ملی پوش در آن اعتراض دارد. کی روش اعلام کرد بازیکنان ملی پوش تا پایان این ماه اجازه فعالیت فوتبالی ندارد و پس ازآن باید در دو اردوی تیم ملی شرکت کنند. 

اردوهای تیم ملی هم به صورتی تنظیم شده که بازیکنان ملی پوش عملا تا پیش ازشروع لیگ برترنمی توانند در اختیار تیم های خود باشند. برنامه ای که مانند هر سال هیچ مربی ای آن را نمی پذیرد اما این بار برانکو به آن معترض شده . 

پرسپولیسی ها امسال چند بازیکن جدید دارند و باید در این ماه بدنسازی کنند که عملا اعلام کی روش سبب شده آنها حتی از تست دادن در تمرینات هم خودداری کنند. به وجود آمدن چنین فضایی سبب اظهار نظر برانکو علی کی روش شد. 

اظهارنظری که درگروه های هوادارای بسیار جدی گرفته شد و کم کم جمله برانکو در مورد تاثیر گذاری کی روش در قهرمان سال آینده لیگ برتر به اینجا برسد که سرمربی تیم ملی از استقلال برای قهرمانی حمایت می کند. 

هرچند که سال های قبل بحث های مشابهی در مورد باشگاه استقلال پیش آمده بود و همگی قضاوت های اشتباه بود اما امسال پیش از اینکه درگیری لفظی عمیق تر شود سازمان لیگ در این مورد بیانیه ای داده است. بیانیه ای که می خوانید. 

« نامه مربوط به مصوبه هیأت رئیسه این سازمان در مورد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی 11 خرداد 95 به شماره 1698/ 110 به کلیه باشگاه های لیگ برتر ارسال شده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، این نامه شامل 3 بند بوده و به موارد زیر تاکید شده است:
1- کلیه بازیکنان تیم ملی برابر قوانین می باید از مورخه 95/3/16 لغایت 95/3/30 (به مدت دوهفته) به استراحت غیر فوتبالی مبادرت ورزیده و در تمرینات ملی و باشگاهی شرکت ننمایند.
2- تیم ملی بزرگسال ایران از تاریخ 95/3/31 لغایت 95/4/27 دو اردو با حضور بازیکنان دعوت شده برگزار می نماید.
3- 40 نفر از بازیکنان تیم ملی که اسامی آنها به AFC  و FIFA اعلان شده است، تمامأ می بایست از لحاظ پزشکی زیر نظر و تحت مراقبت کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال باشند.
متأسفانه برخی از مربیان حاضر در لیگ برتر بدون اطلاع از ارسال این نامه به باشگاه مربوطه اظهار نظر های خلاف واقعی را انجام می دهند که بیشتر به ضرر فوتبال و منافع تیم ملی است.
درضمن از باشگاه هایی که همکاری لازم را با تیم ملی کشورمان  داشته تشکر می کنیم و امیدواریم در آینده این همکاری و همراهی مانند گذشته تداوم داشته باشد.»

با صدور این بیانیه سازمان لیگ تلاش کرد جلوی درگیری سرمربی تیم ملی و پرسپولیس و بعد متشنج شدن فضای را بگیرد هرچند که بعید نیست کی روش در اولین کنفرانس مطبوعاتی به برانکو حمله کند. 

برچسب ها: سازمان لیگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار