شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴

شهردار اروندکنار گفت: با اعتباری افزون بر200 میلیون تومان، موزه پارک در این منطقه به زودی احداث می‌شود.

یوسف دریس در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: شهر اروندکنار از جمله شهر‌های مرزی استان خوزستان است که در دوران دفاع مقدس نام خود را به‌عنوان شهری مقاوم در جنگ تحمیلی ایران و عراق در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت کرد.

وی افزود: شهرداری اروندکنار با حمایت و رایزنی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس به‌منظور ثبت وقایع جنگ تحمیلی، احداث پارک موزه این منطقه را در دستور کار قرار داده است.

شهردار اروندکنار با اشاره به اعتبار تخصیص داده شده به طرح مذکور گفت: احداث این پارک موزه با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان که از محل اعتبارات شهرداری و تملک دارایی اروندکنار تأمین و احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با احداث این پارک، بازدید از این منطقه جنگی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، اضافه کرد: موزه در زمینی به وسعت 600 متر مربع طرح‌ریزی شده و عملیات احداث پارک در زمینی به وسعت 4 هزار متر مربع آغاز شده است.

دریس با اشاره به عملیات والفجر هشت و رشادت‌های رزمندگان اسلام در این عملیات گفت: یادمان شهدای والفجر هشت اروندکنار هر ساله میزبان 2 میلیون زائر و کاروان‌های راهیان نور است بنابراین جای خالی موزه آثار دفاع مقدس که نشانی بر عظمت این رشادت‌ها باشد، خالی بود.

وی در پایان اظهار کرد: کارگروه برنامه‌ریزی برای اجرای عملیات احداث پارک تشکیل و رایزنی‌های اولیه با مسئولان شهرستان آبادان و استانداری خوزستان انجام شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار