شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰

شوشان : دکتر مسعود صدری نسب رئیس جدید منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی در جمع روسای واحدها و مراکز آموزشی منطقه به تشریح مهمترین اهداف خود پرداخت و افزود: ما باید خدمت گذار مردم باشیم و با امید به خداوند و با استفاده از پتانسیل های موجود در منطقه به این مهم دست خواهیم یافت.

رئیس منطقه شش اصلاح هرم هیات علمی را در دانشگاه امری ضروری دانست و تاکید نمود: ماموریت فعلی دانشگاه آزاد اسلامی ارتقاء سطح کیفیت آموزشی و پژوهشی است و برای نیل به این هدف باید این هرم هیات علمی که اکثراً مربی هستند ارتقاء داده شوند و شرایط ادامه تحصیل آنها در دوره های تکمیلی دانشگاه های استان فراهم گردد. وی افزود: با ارتباط و تعامل خوبی که بین دانشگاه های استان وجود دارد این هدف قابل دسترسی است.

دکتر صدری نسب لازمه ارتقاء پژوهش در دانشگاه را فراهم سازی امکانات و ابزارهای موثر آن دانست و افزود: اساتید باید با انجام کارهای تحقیقاتی وسیله ارتقاء علمی خود را فراهم سازند و این دو کاملاً به هم مرتبط می باشد. وی تاسیس رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه و جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را در ارتقاء مرتبه علمی اساتید مهم برشمرد و خاطر نشان ساخت: با ارتباطات خوبی که در دانشگاههای دولتی استان و پتانسیل های خوبی که وجود دارد می توان جهت اخذ رشته های جدید تحصیلات تکمیلی در واحدهای دارای امکانات لازم بهره برد.

رئیس منطقه شش به ابعاد فرهنگی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تاثیرات معنوی آن پرداخت و ادامه داد: انشاا... در این ماه بتوانیم با استعانت از خداوند متعال ضمن به جا آوردن واجبات به آنها عمل کنیم. وی صداقت در کارکردن را شرط اول خود برشمرد و افزود: جلسات مستمر هم اندیشی را جهت توسعه بخش های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی در سطح منطقه برگزار خواهیم نمود.

دکتر صدری نسب در پایان از زحمات دکتر جواد عزیزیان رئیس سابق منطقه شش تشکر و قدردانی نمود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار