شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
از گفته‌های نماینده‌های مجلس برمی‌آید که ان‌شاءالله این مجلس با دولت همکاری می‌کند. امیدوارم این مجلس مثل مجلس قبل کارشکنی نداشته باشد. ان‌شاءالله کارها بهتر پیش‌رود.

آیت‌الله مرتضی مقتدایی گفت: مجلس گذشته در کار دولت کارشکنی می‌کرد. امیدوارم مجلس فعلی چنین نباشد و ان‌شاءالله مجلس و دولت بتوانند با همدیگر تعامل داشته باشند و یکدیگر را تقویت کنند.

به گزارش ایسنا، نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به انتخاب گفت: امیدوارم مجلس بتواند در این دوره تلاش خوبی داشته باشد و به نفع نظام و کشور کار کند. امید زیادی نسبت به این مجلس وجود دارد و انتخاب آقای لاریجانی امیدبخش بود. مطالبی که نمایندگان و روسای قوای سه‌گانه مطرح می‌کنند نشان از همکاری، همفکری و همدلی است و این یکی از همین برکاتی است که در مجلس دهم شاهد آن هستیم.

آیت‌الله مقتدایی تصریح کرد: ان‌شاءالله مجلس و دولت بتواند با همدیگر تعامل داشته باشند و یکدیگر را تقویت کنند. این موضوع موجب وحدت و اتحاد و همدلی خواهد شد و نهایتا باعث رشد نظام می‌شود. وقتی دشمن ببیند مجلس و دولت با هم متحد و کمک یکدیگر هستند، از نفوذ مایوس می‌شود.

او درباره تعامل این مجلس با دولت گفت: از گفته‌های نماینده‌های مجلس برمی‌آید که ان‌شاءالله این مجلس با دولت همکاری می‌کند. امیدوارم این مجلس مثل مجلس قبل کارشکنی نداشته باشد. ان‌شاءالله کارها بهتر پیش‌رود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار