شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
شوشان: سرپرست شهرداری آبادان گفت: با ۷۰ میلیارد تومان بدهی، امور این شهرداری را به دست گرفته ام.حسین زال بهبهانی با بیان اینکه این کاسه ای که به دست ما داده اند، فعلا خالی است، اظهار کرد: در تلاش برای دریافت مطالباتمان از دستگاه های مختلف هستیم که البته بسیاری از آنها نیز قول مساعد برای پرداخت داده اند.

به گزارش شوشان ، وی با بیان اینکه پالایشگاه قدری در پرداخت بدهی هایش از بابت عوارض آلایندگی به شهر تعلل می کند، عنوان کرد: از پالایشگاه آبادان ۳۰ میلیارد تومان بابت عوارض آلایندگی طلب داریم که اگر این پول به دسدتمان برسد به طور قطع کارهای خدماتی و عمرانی شهر با روال بهتر و مطلوب تری دنبال می شود.

سرپرست شهرداری آبادان تصریح کرد: متاسفانه همکاری ضعیف و طفره رفتن های گاه و بی گاه پالایشگاه در پرداخت عوارض آلایندگی ما را با مشکل مواجه می کند که انتظار می رود مسئولان پالایشگاه به مجموعه شهرداری تعامل بیشتری را داشته باشند. 

به گفته بهبهانی، طی رایزنی با معاون وزیر نفت، وی قول مساعد برای پرداخت بدهی های پالایشگاه به طور بخش به بخش داد که اگر این پولها به دست ما برسد به طور قطع کارهای خدماتی و عرمانی شهر با روال بهتر و مناسب تری دنبال و به انجام می رسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار