بعد از ادغام دو سازمان صنايع و معادن و بازرگاني خوزستان، اكنون نوبت به دو اداره كل راه و ترابري و سازمان مسكن و شهرسازي رسيده كه قرار است بزودي در يكديگر ادغام شوند.

"> چه کسی مدير راه و شهرسازي خوزستان می شود ؟
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۵:۴۸

بعد از ادغام دو سازمان صنايع و معادن و بازرگاني خوزستان، اكنون نوبت به دو اداره كل راه و ترابري و سازمان مسكن و شهرسازي رسيده كه قرار است بزودي در يكديگر ادغام شوند.

 

در اين مرحله نيز از بين دو مدير يعني مهندس رحماني مدير كل راه و ترابري استان و مهندس دهقاني رئيس سازمان مسكن و شهرسازي. يكي به سمت مدير كل راه و شهرسازي منصوب خواهد شد كه انتخاب يكي از اين دو براي استاندار و وزارتخانه دشوار است چرا كه هر كدام ويژگي هايي دارند.

از يك سو مهندس رحماني از مديران مثال زدني استان است كه چه در زمان معاونت اداره كل راه و ترابري و چه از وقتي كه به مدير كل اين اداره منصوب شد، فعال و پر توان انجام وظيفه كرده و چه در زمينه افزايش چشمگير اعتبارات و چه در اجراي پروژه هاي عظيم راهسازي موفق عمل نموده و استاندار همواره در جلسات كار گروه از او به نيكي ياد كرده و اخيراً به عنوان مدير برتر سال 90 به وي لوح تقدير اهدا نموده است و در مجموع به عنوان مديري معرفي شده كه خواب ندارد و روابط عمومي قوي او و ارتباطش با مركز خصوصاً سازمان مديريت موجب شده كه سطح اداره كل راه و ترابري را در كشور ارتقا دهد و از اين جهت و به لحاظ بومي بودن استحقاق رشد و مديريت ادارات ادغام شده را دارد. از سوي ديگر مهندس دهقاني با كوله باري از تجربه ، چه در استان و چه در بازسازي بم، از مديران موفق با عملكرد بالاي استان مي باشد كه توانسته در اجراي پروژه مسكن مهر ركورد كشوري بياورد. به ويژه اينكه خوزستان با مديريت دهقاني تنها استاني است كه در زير ساخت ها متناسب با پيشرفت فيزيكي مسكن مهر و حتي جلوتر از آن در كشور عمل كرده است و اين موفقيت مرهون پي گيري ها و نظارت مستمر و اعمال مديريت صحيح مي باشد.

مهندس دهقاني در كار گروه هاي استان هم به عنوان يك مدير موفق مطرح و استاندار خوزستان به وي اعتقاد خاصي دارد. دهقاني در خصوص ادغام معتقد است هر كدام از دو سازمان از كثرت طرح و كارهاي كلان برخوردار است و انجام اين دو كار توسط يك مدير دشوار است اما غير ممكن نيست و اگر تكليف شود شدني است.

منبع : نور خوزستان


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار