شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۴۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
شوشان: رئیس کل دادگستری استان خوزستان از شناسایی و دستگیری چند تیم عملیاتی خرابکارانه طی روز‌های اخیر در استان خبر داد.

 به‌مناسبت هفته قوه قضاییه، عصر امروز مدیران قضایی استان، قضات و کارکنان دادگستری و مدیران و کارکنان ادارات سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان با آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در خوزستان دیدار کردند.

فرهاد افشارنیا در این دیدار اظهار کرد: هیچ تهدید خارجی و داخلی نیست که از دید مأموران انتظامی و امنیتی استان پوشیده بماند.

وی ادامه داد: در مدت اخیر طی دو سه فقره عملیات، چند تیم خرابکاری که قصد داشتند از استان خوزستان وارد نقاط مرکزی کشور شوند و عملیات خرابکارنه صورت دهند، دستگیر و برخی از اعضای این تیم‌ها به هلاکت رسیدند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با اشاره به عملکرد دادگستری استان خوزستان در سال گذشته، از زحمات کارکنان این دادگستری تقدیر و عملکرد این دادگستری را در سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد.

وی پنج جرم اول استان را سرقت، ضرب و جرح عمدی، تصادفات، توهین و تهدید برشمرد و تصریح کرد: در بحث مطالبات نیز، مطالبات وجه ناشی از صدور چک‌های بلامحل، دعاوی و اختلافات خانوادگی، طلاق توافقی و مطالبه مهریه در رتبه‌های اول تا چهارم قرار دارد این آمار مسؤولیت سنگین‌تری را متوجه مراجع فرهنگی استان می‌کند.

افشارنیا گفت: به دلیل نوسانات اقتصادی موجود در کشور، افراد قادر به انجام تعهدات خود نسبت به یکدیگر نیستند و زنجیره‌ای بودن امور اقتصادی موجب شده که طی سال گذشته 13 هزار و 335 فقره پرونده در این خصوص تشکیل شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
0
0
comment دستتون درد نکنه .از اینکه مراقب مردم هستید، پاداشتون با خدا.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار