اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
رئیس بیمارستان شفای اهواز به دنبال اعتراض جمعی از خانواده های سرطانی برای برگرداندن یک فوق تخصص خون و سرطان کودکان، در اتاقی به عنوان محل اقامت در بخش بیمارستان توضیحاتی ارائه داد.

دکتر بیژن کیخایی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در تمامی بیمارستان های دنیا پزشکان مقیم بیمارستان ها در مکانی به نام پانسیون خارج از حیطه پرستاری اقامت دارند.

وی افزود: یکی از پزشکان بیمارستان به دلیل نبود خانواده وی در اهواز، برای خدمات رسانی در یکی از اتاق های بخش بیمارستان شفا استقرار داشت.
کیخایی ادامه داد: از آنجا که این بیمارستان فوق تخصصی است در نتیجه کارشناسان وزارتخانه هنگام بازدید از بیمارستان درخواست می کردند که مکانی در شان دکتر اختصاص دهند. 
وی اظهارکرد: از آنجا که این اتاق در شان این پزشک و بخش بیمارستان نبود در نتیجه به مکان دیگر منتقل شد.
وی گفت: هم اکنون پانسیون بیمارستان گلستان برای اقامت این پزشک آماده است و حتی آمادگی داریم خانه ای نزدیک بیمارستان برای دکتر اجاره کنیم اما وی در پانسیونی در منطقه کیانپارس اهواز مستقر شده است.
کیخایی اظهار کرد: دیگر پزشکان در هر ساعتی آماده خدمت رسانی به بیماران سرطانی هستند و همچنین در راستای افزایش خدمات رسانی به بیماران، دو تخت بیمار به اتاق اسکان این پزشک تخصیص داده شده است.
نماینده خانواده های بیماران سرطانی نیز در این باره می گوید: خواسته ما این است که اتاق دکتر در بیمارستان شفای اهواز را به او برگردانند و یا در بالای موسسه محک برای وی اتاق می سازیم. 
وی اظهار کرد: جمعی از خانواده های بیماران سرطانی چند روز گذشته در داخل دانشگاه تجمع کردند که قول پیگیری به ما داده شد.
وی افزود: این دکتر خدمات بسیار ارزنده ای به ما ارائه کرده و خانواده های بیماران از وی رضایت زیادی دارند و با مستقر بودن در اتاق بیمارستان، بدون واسطه به بیماران متصل می شد. 
وی اظهار کرد:به نمایندگی از تمام مادران و پدرانی که کودکان آنها در بخش بستری هستند اعتراض خود را نسبت به گرفتن اتاق این پزشک اعلام می کنم.
مرکز آموزشی درمانی شفا هم اکنون با داشتن 140 تخت به عنوان یک بیمارستان فوق تخصصی و تخصصی درجه یک در ردیف یکی از بزرگترین مراکز عمده در زمینه ارائه خدمات خون و هماتولوژی است.
این مرکز علاوه بر درمان بیماران مراجعه کننده به عنوان یک پایگاه تحقیقات آموزش پزشکی و یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان و دانشجویان رشته های پزشکی در سطح تخصصی و فوق تخصصی بوده و همه ساله تعداد زیادی از دانشجویان پزشکی و رشته های وابسته و دستیاران تخصصی زیرنظر اعضای هیات علمی و روسای بخش های مختلف این بیمارستان آموزش های علوم بالینی را فرا می گیرند.
پوشش درمانی این بیمارستان شامل بیماران تالاسمی، هموفیلی و سیکل سل نیز هست. بخش های اورژانس این بیمارستان بصورت شبانه روزی با حضور متخصصان خون و سرطان در ارائه خدمات درمانی به مراجعان، فعال است و در واحد شیمی درمانی نیز همه روزه درمان بیماران، به صورت سرپایی انجام می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار