شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
شوشان: یک فعال ورزش هندیجان گفت: متأسفانه مسئولان استان خوزستان و هندیجان به امور ورزش و اماکن آن رسیدگی نمی‌کنند. سالن بصیرت هندیجان به مدت چهار سال خراب و این مشکل به همه مسئولان هندیجان و اداره ورزش اعلام‌شده است.

جعفر جغتایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در بندر هندیجان، اظهار داشت: طی سفری که مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان به شهرستان هندیجان داشتند از اماکن ورزشی بازدید و از نزدیک شهادت مشکلات بودند.

وی افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان سالن بصیرت هندیجان را از نزدیک بازدید کرد و قول مساعدت داد که ظرف ده روز مشکل کف‌پوش سالن حل شود اما بعد از گذشت یک سال تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

جعفر جغتایی تأکید کرد: سقف سالن بصیرت سوراخ است و هنگام بارندگی وضعیت نامناسبی دارد این سالن ازنظر امنیتی مشکل دارد تنها سالن استاندارد هندیجان همین سالن بصیرت است اما فاقد حفاظ جلوی تماشاگران هست.

وی ادامه داد: نبود حفاظ در سالن ورزشی باعث بی‌نظمی و هجوم تماشاگران به وسط میدان می‌شود و از مسئولین مربوطه انتظار می‌رود که با ورزشکاران همکاری لازم را داشته باشند. مسئول سالن بصیرت هندیجان بیان داشت: موارد دیگر از مشکلات استادیوم ورزشی هندیجان، عدم وجود روشنایی و برق نورافکن‌ها است که انتظار داریم مسئولین به‌زودی این مشکلات را رفع کنند.

جغتایی بیان کرد: برای حمایت از ورزش و اعلام مواضع باشگاه‌های ورزشی باید بین تمام باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی انتخابات برگزار شود و یک نفر به‌عنوان نماینده ورزش هندیجان در مجامع محلی و استانی پیگیر حقوق ورزشکاران باشد.

وی در پایان گفت: برگزاری انتخابات و معرفی نماینده ورزش هندیجان به عهده رئیس تربیت‌بدنی هندیجان است که مقدمات آن را فراهم کند و از فرماندار هندیجان خواستاریم دستور رسیدگی سریع به مشکلات سالن بصیرت هندیجان بدهد تا قبل از شروع فصل بارندگی سقف و کف‌پوش این سالن تعمیر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار