اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۵۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
رضا کیانی فعال سیاسی در گفتگو با شوشان : از کلی گویی و طرح مطالبات بی پشتوانه فکری بپرهیزیم
با روحیه برونگرایی ، نقدپذیری و نگاه فراگیر و فراقومی که از دکتر شریعتی سراغ دارم به تقویت "خرد ارتباط محور" در مدیریت استان امیدوارم...


شوشان: رضا کیانی فعال سیاسی با اشاره به نقش استاندار در توسعه خوزستان در گفتگو با شوشان گفت : استاندار به عنوان نماینده عالی دولت و مسئول اجرای سیاست های عمومی کشور می تواند نقش بسزایی در توسعه استان ،  کاهش شکاف های کاذب اجتماعی و اقتصادی  و جلوگیری از انحصار قدرت و استفاده از توان فکری و اجرایی نیروهای جوان و صاحب اندیشه ایفا کند

رضا کیانی ضمن برشمردن خصوصیت بارز استاندار جدید خوزستان در تعامل با اقشار مختلف جامعه افزود: از جمله خصوصیات بارز و  برجسته دکتر شریعتی قدرت بالای تعامل و دامنه ارتباطات خوب ایشان با صنوف مختلف  است. به نظرم یکی از موانع توسعه در هر جامعه ای یکسویه بودن ارتباطات و تضعیف تعامل میان مدیران با اقشار و اصناف مختلف است.

وی در ادامه گفت: با روحیه برونگرایی ، نقدپذیری و نگاه فراگیر و فراقومی که از دکتر شریعتی سراغ دارم  به تقویت "خرد ارتباط محور" در مدیریت استان امیدوارم.

رضا کیانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت حرکت در مسیر نهادسازی در جامعه گفت: در جامعه امروز ایران می بایست به سمت نهادسازی حرکت کنیم ، مطالبات و دغدغه های عمومی در بستر  نهادهای مستقل اجتماعی مورد کارشناسی و پیگیری قرار گیرند و از دل همین نهادهای مستقل پتانسیل ها و استعداد فکری و فرهنگی استان  پرورش یابند. این فعال سیاسی افزود: فراهم آوردن حاشیه امنیت لازم جهت نهادسازی و استمرار آن از وظایف مهم دولت است.

کیانی در پایان ضمن تاکید بر بیان دغدغه ها و توقعات به صورت مصداقی و کارشناسی شده ، گفت: از هر دریچه ای به استان خوزستان نگاه کنیم ناگفته ها و دغدغه های بسیاری را می توان دریافت کرد. در توصیف محرومیت ها و در عین حال ارزش ها و اصالت فرهنگی ، هویتی  ، در کنار منابع اقتصادی و صنعتی استان خوزستان سخن ها و مطالبات بیشماری را می توان بیان کرد اما معتقدم که دغدغه ها و  توقعات ما از دولت می بایست بصورت مصداقی و کارشناسی و با آینده نگری جامع بیان شوند و از کلی گویی و طرح مطالبات بی پشتوانه فکری  بپرهیزیم .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
0
0
comment سلام ودرود خدا بر استاد کیانی جوان خوش فکر و پرتلاش خوزستانی...
دوست روحانی شما
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
0
0
comment پیام تبریک دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان و رییس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در انتخابات سال ۱۳۹۲ خطاب به دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان

برادر ارجمند جناب آقای دکتر شریعتی ،
استاندار محترم خوزستان
با سلام و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر فضیلت ،
اکنون که بار دیگر فرصت خدمتگذاری در نظام جمهوری اسلامی ایران برای آن برادر بزرگوارم فراهم گردیده و استان خوزستان به عنوان یکی از بزرگترین استان های کشور از استانداری فهیم ، مردمی و فرهیخته بهره مند گردیده و مردمان سرزمین روزهای دفاع مقدس و سختکوش خوزستان بار دیگر از فرزندان خود در قامت نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان می بیند ، بر خود لازم می دانم ضمن تبریک صمیمانه انتصاب شایسته جنابعالی به سمت استاندار خوزستان آرزوی توفیق روز افزون جنابعالی را در سایه الطاف الهی و عنایات حضرت ولی عصر ( عج) و رهنمود های رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) داشته باشم .
بار دیگر بر برادری مردمان خونگرم دو استان هرمزگان و خوزستان تاکید نموده و این فرصت بزرگ را غنیمت می شمارم . باشد که همواره سربلند و پیروز و سعادتمند باشید .
جاسم جادری
استاندار هرمزگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار