شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۵۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
حسن نسیمی 

۱۹ جوان رشید. ۱۹ گل تازه شکفته شده که به امید ساختن آینده ایران رخت مقدس سربازی به تن کرده بودند٬ به آسانی و به راحتی هرچه تمام جان شیرین خود را از دست می دهند .

وای از داغ دل مادران منتظری که به امید به تن کردن لباس دامادی٬ جوانشان را از زیر قرآن رد کردند اما پیکر بی جان دلبندش را پس فرستادند. وای از دل خواهری که داغ بی برادری تا ابد بر دلش نشسته است.  وای بر دل آن دختری که با هزار امید و آرزو منتظر بازگشت نامزدش برای تشکیل آینده ای شیرین بود اما.....

آخرین سلفی در قاب خاطره ها ماندگار شد. اتوبوس که از قضا بار قاچاق همراه داشته به قعر دره سقوط میکند. اگر این اتفاق تلخ هر کجای دیگر دنیا می افتاد مسئولین مرتبط با این حادثه را به صلابه می کشاندند. امادریغ......

کافی بود این حادثه غم انگیز در یکی از کشورهای اروپایی غیر مسلمان اتفاق می افتاد میدیدیم که چگونه سیمای میلی برنامه های عادی خود را قطع کرده و با خبر رسانی آنلاین و تشکیل میزگردهای تحلیلی آبرو برای مسئولین آن کشور نمی گذاشتند. 
صدا و سیمایی که حادثه تصادف دو خودروی سواری مربوط به اتوبان های آمریکا و احتمالن جان باختن یک سرنشین گرفتار در بند نظام سرمایه داری در صدر خبرهای برون مرزی آن قرار میگیرد تا نشان از ناکارآمدی مسئولین آن دولت بدهد.

راستی دیروز آیین تودیع و معارفه استاندار خوزستان بود و صدر تمام خبرهای داغ استان٬  سخنان گفته یا نگفته سخنرانان. اما به موازات این آیین ۱۹ جوان شهرمان آخرین نفس های زندگیشان را قعر دره و در لابلای گوشت و خون و آهن پاره با هم تقسیم میکردند و کسی در این سو ککش نگزید.

نمایندگان محترم مجلس که تا پیش از انتخاب شدن مسجد به مسجد و قطعه به قطعه در آرامستان برای اثبات مردم داری خود  به دنبال حضور در آیین های ترحیم بودند و یک پای ثابت مجالس ختم و عزا ٬ در قبال این حادثه تلخ مهر  سکوت بر لب زدند.  نه پیام تسلیتی از روی وظیفه برای خانواده داغدیدگان فرستاده و نه وزیر و مدیری را تهدید به استیضاح کردند. 
اعلام عزای عمومی به احترام حفظ کرامت انسانی و پاسداشت خون جوانان بیگناه وطنم٬  بدیهی ترین درخواست مردم از مسئولین استان می باشد.

 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
0
0
comment خودم سربازی رفتم.حس میکنم وقتی قراره بری و نمیزارن بری چقدر همه چی برات یه جوریه .گریه امانم رو بریده.خدایا مردان پاک سرباز ما رو با علی مرتضی محشور کن.شهادتتون مبارک داداشای گلم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار