اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۵۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
  علیرضا قنبری

بعد از سالیان متمادی امروز قلبم روشن شد وقتی دیدم استانداری جوان با همراهانی جوانتر از خودش با شهدا بیعت کردند و شکی ندارم که امروز امام شهدا نگاهش به خوزستان است  و تردیدی ندارم که امروز امام شهدا خوشحال بودند از این که یک حرکت ارزشی در استان خوزستان بواسطه ی جوانان خوزستان که  آستین همت را بالا زدند به ثمر رسیده است .

 آری ، امید رجا دارم که امروز دیدم که استاندار جوان با نماینده ولی فقیه بیعتی دوباره کردند و  امروز دوباره دیدم که  خوزستان همانند سالهای گذشته به جوانان خود اعتماد کرده است!             
یادم می آید آن زمانی که یک جوان خوزستانی به دستور امام شهدا فرمانده جنگ شدند،  جنگی نابرابر ، جنگی که ایران اسلامی توانست دربرابر همه  دنیا ، بتنهایی پیروز شود.  آن پیروزی زمانی بدست آمد که امام شهدا به جوان خوزستانی (آقامحسن) اعتماد کردند و فرماندهی جنگ را به ایشان سپردند  و دنیا دیدند  که این جوان خوزستانی تمام معادلات ابرقدرتها را برهم زد.

دوباره تاریخ درخوزستان درحال تکرار شدن است جوانی اندیشمند و مخلص ازخوزستان ، به نام دکتر شریعتی  سکان امور را دردست گرفتند  وچقدر زیبا در ورودش به استان ، در کنار و با جوانان همگی به ارزشها  ،  لبیک گفتند ای کاش همه می دیدند صحنه های امروز را وقتی صحنه های امروز را دیدم ناخداگاه به یاد ایام جنگ افتادم که چه پرشور جوانان خوزستان از استان ومیهنشان دفاع کردند. اعتماد به جوانان خود عامل جهش می باشد وتوسعه با اعتماد بر همین جوانان اندیشمند وفرهیخته بوجود خواهد آمد .

آری،  استان ما نیاز به تحول دارد نه در شعار بلکه درعمل ، آری امروز ماباید به جوانان استانمان اعتماد کنیم وچرخ صنعت وفناوری استان را بدست این عزیران بسپاریم.

امروز دوباره کارون برای چندین نسل آینده جوان شد کارون امروز با جوانان خوزستان بیعت کرد کارون به استاندار جوانمان قول داد، انشاالله تعالی باهم استان خوزستان را می سازیم.مردم استان خوزستان امروز جوان شدند وبا جوانان خوزستان واستاندار جوان خوزستان بیعت کردندآری امروز گرمای خوزستان نوید بهاری را می داد که آن بهارهم جوان است جوان است.

امروز بزرگ مرد خوزستان حضرت آیت الله جزایری درکنار جوانان جوان شد آری چه زیبا جوان شد.
امروز حضرت آیت الله جزایری از همه اقشار بخصوص جوانان این مرزوبوم خواست که با استاندار جوان خوزستانی دست بیعت بدهند وهمه کمک کنند .آری امروز جوانان خوزستان لبیک گفتند به ندای بزرگ مرد خوزستان نماینده ولی فقیه استان.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
0
0
comment بله به شرطي كه از بين جوانان دور ورش حداقل يك جوان عرب هم باشد فقط اطرافيان [...]كه تبعيض را اولويت ميدانن نباشد
comment
علی
|
Portugal
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
0
0
comment تبریک به دکترشریعتی جوان و همه جوانان استان
معاونین استانداری جوان شوندوحداقل نیمی از فرمانداران متولد 5سال ابتدائی دهه 50 باشند وبخشداران ازنیمه دوم دهه 50 باشد.
از افراد بازنشسته اصلا استفاده نکند.
دربعضی از فرمانداریها از معاونین بازنشته استفاده میشوند ک باید حکم آنها لغو گرددوبه آغوش خانواده خودبرگردند.
معاونین فرمانداریهائی ک از دیگرنهادها مثلا آموزش پرورش ب فرمانداری آمده اند حکمشان لغوگردد.
بخشدارانی ک قبلا از دیگر نهادها انتصاب شده اند ودر نهاد خودحتی معاونت اداره مربوطه را نداشته اند برکنار شوند.
با آرزوی توفیق روز افزون
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار