شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۰

بر اساس آخرین اخبار رسیده به شوشان، مهندس محمدرضا جاجرمی سرپرست بانک ملت شعبه خوزستان بزودی از سمت خود تودیع و جای خود را به سرپرست بانک ملت شعبه استان کرمانشاه که قبلا نیز در همین پست در اراک خدمت می کرده است می دهد. اصرار این بانک که در سال های اخیر به بخش خصوصی واگذار شده برای بهره گیری از نیروهای غیربومی در استان خوزستان مسبوق به سابقه است. چرا که سرپرست اسبق این بانک نیز مهندس نصر اصفهانی بوده است.

ضمن اینکه مهندس جاجرمی نیز از اهالی استان گیلان می باشد. سرپرست جدید بانک ملت شعبه خوزستان نیز اهل اراک است. به نظر می رسد با وجود دارا بودن نیروهای باتجربه، کاردان و دلسوز در رده های میانی این بانک، اصرار بر انتصاب های غیربومی در این بانک و برخی بانک های دیگر در استان چندان منطقی نیست. گفتنی است برخی از بانک های استان در جلسات شورای اشتغال و مسکن و شوراهای دیگر اغلب بدلیل عدم ارائه تسهیلات به موقع به متقاضیان مسکن مهر و حوزه سرمایه گذاری و اشتغال مورد انتقاد استاندار خوزستان و دیگر مدیران استان قرار دارند. برای نمونه استاندار خوزستان در یکی از جلسات شورای اشتغال در سال گذشته با انتقاد از روند ارائه تسهیلات بانکی خطاب به سرپرستان بانک ها در استان می گوید: ثروت مردم در حساب هاي شما است،آنگاه شما از تهران دستور مي گيريد؟

مردم اين حق را از بانك ها دارند كه كارهايشان هر چه سريع تر انجام شود.

وي ادامه داد: صنايع شهرك هاي صنعتي و شركت هاي بزرگ در استان مكلفند تا حساب درآمدي خود را در خوزستان باز كنند، چه معني دارد به شركت هايي كه حساب هاي درآمدي شان در خارج ازاستان است از منابع محدود اين استان وام داده شود؟


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار