اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۶۰۴
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
یادداشت مقتدایی استاندار سابق خوزستان: اگر در انجام خدمت قصور یا تعللی کرده ام که قطعا عالما و عامدا نبوده بر بنده ببخشند
وظیفه خود میدانم که از دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان حمایت نموده و در هر شرایطی که لازم میدانند درکنار ایشان به مردم عزیز خوزستان خدمت نمایم...
شوشان: عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان در یادداشتی که در اختیار شوشان قرار گرفته ، نوشت : سهم ما ملت ایران از ارض مسکون در عصر حاضر، سرزمین پهناوری است که از نیاکان مان به ما رسیده است . در این سرزمین پهناور ملتی بزرگ و ریشه دار  از اقوام مختلف با گویش ها ،زبانها و فرهنگها وآداب و رسوم وسنت های گوناگون در طی قرون و اعصار گرد هم آمده و رنگین کمان زیبایی را خلق کرده اند.

ایران ما به دلیل مزیت های گوناگون در طول تاریخ مطمع  دولت های زیادی بوده و مورد حملات بسیاری نیز قرار گرفته و آنچه امروز دارایی سرزمینی مارا تشکیل میدهد ثمره خون صدها هزار شهید جاوید، جانباز و ایثارگر است که در دامان مادرانی پاکدامن و تحت تربیت پدرانی مومن پرورده شده اند.

 شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و شهدای اخیر حرم که سلام خداوند نثار آنان باد از این دسته اند نتیجه این جانفشانی ها و ایثارگریها حفظ تمامیت ارضی کشورعزیزمان است رزمندگان ، جانبازان ،ایثارگران و خانواده های معظم شاهد بدون قیل و قال و ادعا در میان ما زندگی میکنند و همراه دیگر شهروندان شریف رفتار مسئولین را زیر نظر دارند خدمت به این انسانهای پاک و بی ادعا مرضی خدای تبارک و تعالی خواهد بود.

 انشاءالله اینجانب عبدالحسن مقتدایی سالهای متمادی در سنگرهای مختلف با هدف خدمت به کشورم انجام وظیفه کرده ام  و این فرصت خدمت را مدیون هموطنان و هم استانیهای خود هستم اکنون که دوران خدمت دولتی را پشت سر گذاشته ام بر خود لازم میدانم اگر در انجام خدمت قصور یا تعللی کرده ام که قطعا عالما و عامدا نبوده بر بنده ببخشند و اگر در حین خدمت با سخن یا اظهار نظر خود موجبات رنجش احدی از آحاد مردم را فراهم کرده ام خاضعانه عذر خواهی میکنم .

نظام مقدس جمهوری اسلامی ما ریشه در خون شهدا دارد و وظیفه آحاد مردم است که منصوبین نظام را مادامی که در کسوت خدمت هستند حمایت نمایند لذا من نیز وظیفه خود میدانم که از جناب آقای دکتر غلامرضا شریعتی استاندار محترم خوزستان حمایت نموده و در هر شرایطی که لازم می دانند درکنار ایشان به مردم عزیز خوزستان خدمت نمایم.

فرصت را غنیمت شمرده  از همه مدیران و کارشناسان در ادارات و سازمانهای مختلف سطح استان و همکاران خوددر ستاد استانداری و فرمانداریها و بخشداریها و دهیاریها و همه اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر وروستا که افتخار همکاری با آنان را در این مدت داشته ام تشکر و قدردانی می‌نمایم .

بابت خدمات بدون چشمداشت گروه مشاوران استاندار اعضای هیات علمی دانشگاهها و سازمانهای مردم نهاد و گروههای مشورتی توسعه استان و فرهنگ شهروندی صمیمانه سپاسگزارم از نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی و روحانیت معظم و ائمه جمعه و جماعات و چراغهای روشنگر یعنی اصحاب رسانه و اهل قلم و صدا وسیمای استان نیز ممنون و متشکرم و به همه ارگانهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی و قضایی که برای ایجاد امنیت شهروندان نهایت همکاری را با اینجانب داشته اند درود میفرستم.

 از اعضای محترم کارگروهای تخصصی و شوراها بالاخص شورای برنامه ریزی و شورای تامین استان که در موضوعات مختلف بنده را یاری کرده اند و همه مردم بزرگوار و وفادار خوزستان که با وجود همه کمبودها و ضعف ها همچنان بزرگوارانه خدمتگذار خود را مورد محبت قرار داده و میدهند ممنون و برای همه عزیزان از درگاه احدیت عاقبت بخیری مسئلت می‌نمایم . ملتمس دعای عزیزان دراین ماه مبارک هستم .

والسلام علیکم و رحمه الله   
عبدالحسن مقتدایی
برچسب ها: مقتدایی ، استاندار
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
انتشار یافته: ۳۷
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
9
6
comment زنده باد مقتدایی بزرگ
comment
بهبهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
13
8
comment مدیر محترم سایت شوشان
سلام
لطفا منتشر کنید
جناب مقتدایی توهین بی سابقه شما را به مردم و مسئولین بهبهان در روز تودیع تان فراموش نخواهیم کرد. 3 سال هرگز به بهبهان نبامدی و ضعیفترین و بیخیالترین فرد کشور را به فرمانداری بهبهان منصوب نمودی . خیانتهایی به بهبهان شد در دوره جنابعالی که هیچ کس به بهبهان نکرد. تو نمک خوردی و نمکدان شکستی. دولت دکتر روحانی و رئیس جمهور محترم و وزرا را به بدترین شکل تحقیر کردی. از کلان تا پایین مملکت از جنابعالی ناراضی بودند. سیاه نمایی کردی و لاف زدی برا مردم. بدون که من نتونستم هیچ وقت ماشین اروندی بخرم. فقط برا پولدارا خوب بودی. ارز مملکت رو از کشور خارج کردی. گند زدی به اقتصاد مقاومتی و بیانات رهبری رو اجرا نکردی. مردم بهبهان و آبادان رو تو رو هم انداختی. تازه یادم نبود که کت تابستونی نداشتی وگرنه خودم برات میخریدم.
حالا دیگه بروووووو ای مرد .... ما نمیخوایم دیگه شما برامون نسخه بپیچین. جوان و نخبه بهبهانی و خوزستانی زیاد هست. برو که دیگه سنت اقتضا میکنه به دکتر و بیمارستان مراجعه کنی.
برو و برو و بروووو.......
ضمنا اگه تو جلسه تودیع معارفه استاندار حضور داشتم همونجا پاسخ مقتدایی رو میدادم.
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
comment برا؟؟ بنویس "برای"
متشکرم
comment
غلام رضاپوربوالي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
3
5
comment من پولم نميرسه اروندي بخرم ، اما براي خدمات مقتدايي به استان و مردم استان دوستش دارم واين روميدانم كه مقتدايي درقلب مردم خوزستان جاداره
comment
یک شهروند اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
3
8
comment جناب آقای مقتدایی ای کاش در این سه سال سه ساعت را با پرسنل استانداری صحبت رودرو می کردید و از طیف کارشناسان درخواست می کردید که نقاط ضعف و قوتتان را برایتان بنویسند، ای کاش هر هفته قبل از شروع بکارتان از یک اداره کل بازدید می نمودید و با مدیران و کارشناسان گفتگو می کردید و درد و دل آنها را نیز می شنیدید لیکن افسوس از قدرت، افسوس از این میزها و صندلی ها که اینچنین شما را از پرسنلتان دورتان کرد و عده ای تازه به دوران رسیده و عقده ای دورتان را گرفتند و جنابعالی را ایزوله کردند و نگذاشتند که شما واقعیت های روزمره را ببینید چه تصمیماتی اتخاذ کردند و شما چشم و گوش بسته امضا کردید چه اخبار وارونه ای را به شما انعکاس دادند و شما باور کردید به چه افرادی دتوهین کردند و تحقیرشان کردن د و شما سکوت کردید و رفاقتتان را بر منافع مردم ترجیح دادید ای کاش کوچکترین برخوردی نیز با اطرافیانتان می کردید که زمینه سقوط شما را فراهم کردند برادر گرامی استانداری بسیار وسیع بود و پرسنل بسیاری داشت اما شما فقط و فقط حوزه خود را دیدید و کوچکترین اهمیتی به پرسنل ندادید شما تا روز آخر در میان پرسنل خود غریب بودید و در اتاقهای تو در تو خود را حبس کرده بودید. شما و اطرافیانتان را به خدای بزرگ واگذار می کنم که خود پاداش و جزا دهنده خواهد بود
comment
سيده رضوان عسگرى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
6
4
comment با درود فراوان بر اميركبير خوزستان،مردم مظلوم و رنج كشيده خوزستان تنها براى يكبار و فقط يكبار در طول تاريخ مردى بزرگ همچون مقتدايى را داشتند و از دست دادند،تو مايه مباهات و افتخار خوزستانى هستى و هميشه خواهى بود،خوزستان كينه دولت تدبير را به دل خواهد گرفت،تو آبروى خوزستانى،تو اميد مردم ستمديده اى،مقتدايى بزرگ يك جاى مخصوص در قلب تك تك خوزستانى ها به خود اختصاص داد.زنده باد مقتدايى،زنده باد امير كبير خوزستان.
comment
سنا صالحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
5
4
comment زنده باد مقتدایی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
5
6
comment عزیز بهبهانی ،شما اگه نتونستی ماشین اروندی بخری ،دلیلش هیچ ربطی به کسی نداره.ولی اینو بدون اگه همچین امتیازی رو مقتدایی به استان نمیداد الان شما باید کاسه گدایی دست میگرفتی،چون امثال من که کارخانه دار هستیم سرمایه مون رو از این استان خارج میکردیم .
comment
سيد غلامحسين حسنتاش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
3
7
comment مگر اين پست و مقامات چقدر ارزش و جذابيت دارد كه ايشان با از دست دادنش اينقدر بهم ريخته است؟!
comment
خوزستاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
4
3
comment شوشان چاپ كن
اين ادبيات شما فقط ادبيات چاله ميداني احمدي نژادي هست شما اگر راست ميگيد و به خون شهدا پايبندي سيدنور رو چطور بدون اطلاع عزل كردي چون جلوي اژدهاي اقتصادي ايستاده بود؟ چرا با مجيدي پور مرحوم اون كارو كردي چرا با اميدي دغلاوي و ديگر بچه هاي استان اينا اه خانواده شهدا بود كه دامنت رو گرفت ...
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
comment احسنت برادر
comment
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
comment
comment مدیران حوزه عمرانی هم بگو که چطوری اتوبوسی تغییر داد [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
0
1
comment ازنشانه های جامعه توسعه یافته این است که مردم درنقدمنصفانه وسازنده کارگزاران حکومت آزادهستند,نتیجه چنین رویکردی اصلاح امور ورشدجامعه خواهدبود.اما توهین وتخریب افراد وکارگزاران ,چه نفعی برای جامعه دارد؟و چه کمکی به مردم می کند؟آیا منجربه رشد جامعه می شود؟
نقددرست ودلسوزانه و مؤدبانه حکومت ,آری,تهمت وتوهین وتخریب ,نه!!!
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
3
6
comment اقای مقتدایی توصیه میکنم درایام فراعتی که بدست آوردید حتما کتاب دن کیشوت رو مطالعه کنید
متاسفانه کیش شخصیت شما در دوران صدارتتان و همچنین سخنانتان در روز تودیع نشان داد که انسانی بشدت خودشیفته ومتوهم هستید که بدولت پیشنهاد ساخت تندیس طلا ازخود تان را دادید
پیشنهاد میکنم یکبار دیگر متن سخنانتان را در روز تودیع مرور کنید وخودتان انصاف بدهید که ازچه ادبیات سطح پایینی استفاده کردید وشان وجایگاه یک مراسم رسمی ودولتی را چقدر نازل کردید میتوانستید بهتر ازاین از استانداری خداحافظی کنید اما خودزنی کردید ومشخص شد اتفاقا اصلا ضریب هوشی سیاسی متوسطی هم ندارید منتطر بودم در این بیانیه حداقل اسامی پدر خوانده های استان را برای مردم معرفی میکردید اما معلوم شد شجاعت اش را ندارید وشما هم مثل احمدی نژاد مصلحت دانستید اسامی همچنان در جیبتان بماند درضمن نه زنگنه ونه روحانی شما را عزل نکردند این خودشما بودید که لجبازی و خودخواهی را شجاعت معنی کردید و فکر میکنید انقدر ادم مهمی هستید که رییس جمهور ساعتها وقت گذتشته ودر باره عدم حضور شما دستور صادر کرده
زیاده عرضی نیست در کتاب خاطراتتان که مینویسید ازخودتان سوپرمن ورستم دستان نسازید
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
comment آفرین، دن کیشوت ماهها بود که در ذهنم بود دقیقاً دون کیشوت بود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
2
4
comment آقای بهبهانی
آقای مقتدایی مردی متدین ،خوشنام ،مردمی وبهبهانی ها راهم خیلی دوست داره ،بیشترین معاونین ،مدیران و مشاوران ایشان بهبهانی بودند ،منم اگه مردم قبولم نداشتن ونهی به عملکردم میدادم حرف نمیزدم !آقای مقتدایی اهل شوخیه وبا آقای دکتر شریعتی شوخی میکرد وایشون را وهمه ما دوستش داریم.منم بهبهانیم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
5
2
comment اقاي مقتدايي اگر به اصل و نسب اعتقاد داشت. شهرت و كسوت خودشو كه كناركوهي بود تغيير نميداد. مردم فهيم ابادان گول لاف هاي او رو نميخورند توي اين دوران صدارتش براي ابادان چكار كرد
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
5
3
comment با سلام
مردم فهیم خوزستان در انتظار بازگشت مجدد ایشان به صحنه خدمت رسانی هستند. بی شک ایشان یکی از مقتدرترین و کارآمد ترین فرد درطول این چند سال بوده اند. وقتی دراین استان که از شاهرگهای اقتصادی کشور می باشد به این شکل بی احترامی ها در قبال خدمت صادقانه می شود. نگران مناطق محروم کشور می بایست بود.
مقتدایی امیر کبیر خوزستان در میان قلبها خواهی ماند.
جوانان این خطه تورا ازیاد نمی برند. و به انتظار بازگشتت می مانند.
comment
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
5
3
comment آقای مقتدایی دیگه وقتشه بری از جیپ و جاگوار 400 میلیونیت لذت ببری بزار یک هوای تازه ای تو استان جریان بگیره
comment
شهروند اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
5
2
comment مقتدایی عزیز؛لطفا در کنار مردم خوزستان بمان و دانش و تجربیات بزرگت را برای رفع معضلات کهنه و ریبشه دار مردم این دیار بکار گیر؛میدانیم که چقدر عاشق خوزستان هستی پس لطفا بمان
comment
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
2
4
comment سلام...آقای مقتدایی باراول به همت و زحمت دوستان و همکارانش درآبادان و درشرایط جنگ' و با مدرک دیپلم به مجلس رفت.در طول دو دوره مجلس‘ ناگهان اعلام شد که ایشان مدرک دکترا گرفتند...ایشان درزمان روی کارآمدن روحانی و بعداز۸سال سکوت کامل' موقعیت را مناسب دید و طی اطلاعیه و مصاحبه از وزیر نفت شدن زنگنه حمایت و اعلام نمود که سایرمدعیان اخذپست وزارت نفت باید در برابر زنگنه' پاهای خود را به نشانه احترام بچسبانند..حالا بعدازسه سال اعلام میکند که برکناری اش به توصیه زنگنه ودستور روحانی بوده..وی با تکبراعلام میکند که باید مجسمه اش را بسازند و در کنار درب ورودی وزارتخانه ها نصب کنند تا.......واقعا آدم از کارهاو حرفهای ایشان تعجب میکند...
comment
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
4
2
comment ببخشید خوزستان فقط از یهیهان تشکیل شده ؟؟؟/ اینقدر بهبهان بهبهان کردی که هعه فکر میکنن به بهبهان چه گذشته و در ضمن حالا استاندار همشهری شماست ببینیم با توجه به خصلت بهبهانیا چه گلی سر شهرتون میزنه؟ اقای بهبهانی کمی دیدتو وسیع تر کن خوزستن یه استانه نه یه شهرستان البته از شما و همشهری های شما هیچ چیز بعید نیست که دیدتون اینجور باشه
comment
دست خدا به همراهت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
3
2
comment دوستان قضاوت نکنید
رفتار و گفتار هیچ کس را قضاوت نکنید
که قاضی خداست.
حرف های مقتدایی در جلسه تودیع بوی تندی داشت
ولی طعم صداقت میداد...
حتی اگر به لباس کسی گیر داد...
دلگیر نشوید...
این ورژن مقتدایی خود خود مقتدایی بود...
من هم مثل خیلی ها اروندی نخریدم اما همین که اینقدر به این موضوع گیر دادن معلومه که خیلی ها سوختن...
مقتدایی نفست گرم
سایه ات سبز...
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
4
2
comment آقای بهبهانی هنر سخنوری و فن بیان دکتر مقتدایی بر هیچ کس پوشیده نیست و فضای یک جلسه را با اندکی مزاح کردن و از یکنواختی درآوردن هنر ایشان است شما دایه مهربانتر از مادر نشوید .نوشته شما توهین آشکار به تمام کسانی میباشد که تمام جوانی و سلامتی خود را برای خدمت به این مملکت گذاشتن مگر نخبه ها و جوانها پیر و یا مریض نمی شوند جوان بودن و تنها نخبگی کافی نمی باشد علم به همراه تجربه کارا می باشد و در خضوض ماشین های اروندی حتما شما هم اگر پول داشتید به جای ماشین های بی کیفیت و غیر ایمن ساحت داخل از این خودروها استفاده می کردی و آن زمان جز کسانی می شدی که از این اقدام خمایت می کردی کمی انضاف داشته باس و حداقل با خودبت رو راست باش.......من خود 42 سال سن دارم ..و لی حرمت پیش کسوتان و استفاده از تجربه آنان را هم بر خود و هم بر همه جوانان یک اصل می دانم ....آقای دکتر مقتدایی مهمترین کاری کرد که در حد فهم و شعور شما و همفکران شما نمی باشد بالا بردن توقعات مردم بود اینکه حق و حقوق ما به چه میزان می باشد و مطمینا اگر یه انداره
اقای حجازی فرصت داشتن خیلی از برنامه های خود را پیاده می کردن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
3
3
comment دوست بهبهانى ، ديگر بس است اينگونه تعصبات قومى
استاندار مقتدايى ، به شوخ طبعى ، رك گويي و صراحت كلام در بين
صاحب منصبين شهرت دارد . أيشان در دو دوره سكاندار استان خوزستان، أرزنده و اثرات ماندگارى را از خود به جا گذاشته و از جمله سرمايه هاى فكرى و معنوى اين آب و خاك است . به گواه تاريخ
دوست عزيز ، بياييد همدلى پيشه كتيم و دست در دست يكديگر بگذاريم و
آبادانى كشور بينديشيم. لطفا لطفا
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
3
1
comment سايت محترم شوشان لطفا جوابيه اينجانب را به شهروند محترم بهبهانى درج فرماييد اين باسخ فقط بوى مودت و همدلى ميدهد نه خطى نه دسته اى نه جناحى ... لطفا چاپ كنيد
comment
محمدنسب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
0
4
comment آقای دکتر شریعتی جوان و ولایتمدار و شایسته
از انتصاب شما خشنودیم و شما را حمایت خواهیم کرد.
به امید انتصابات شایسته و تحول و خوزستانی آباد
comment
یک دوست اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
0
1
comment سایت شوشان،انتظارداشتم مطلب کوتاه بنده حاوی تذکرمشفقانه دربیان نقدسازنده وپرهیزازتوهین راچاپ کنید ولی متعجبم که آن مطلب راسانسور ولی متن پرازتوهین وتخریب و دورازاخلاق اسلامی یکی ازخوانندگان گرامی راچاپ می کنید،ازدوستان شوشان انتظاربیشتری داشتم،والعاقبه للمتقین
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
0
1
comment شوشان چرا نظرات رو فیلتر میکنی....
شاید حرف حق برای شما هم سنگینه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
4
1
comment زنده باد مقتدایی
comment
دوست اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
0
0
comment ازدوستان شوشان به خاطردرج مطلبی که درباره ادب نقدسازنده نوشتم،وبه علت تأخیردرچاپ آن گمان سانسور می رفت،تشکرمی کنم،رویه شوشان همواره چنین باد:
آزادی اندیشه،تضارب افکارواندیشه ها،جلوگیری ازتوهین وتهمت وتخریب،و رعایت ادب واخلاق اسلامی
comment
اهوازي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
0
0
comment جناب آقاي مقتدايي
شما كه به قول آقاي قاضي القضات پاكدست شناخته شده اي ميشود به ما مردم بگويي در طول اين حكومت سه ساله بر ما پول هاي بازارچه هاي مرزي ، دهياري ها، گردشگري ، محيط زيست ، عمران كارون كه همگي توسط [...]غارت شدند چه جوابي داري ؟ چرا به جاي شفاف سازي تفرقه قومي راه انداختي بهبهان يا آبادان همه در آتش ميسوزند از بيكاري اعتياد و تبعيض شما صد ها بار گفتي بنده استعفا داده ام پس چرا الان از جابه جاييت ميخوايي رمان بنويسي ؟ پروژه هاي عمراني ساختمان استانداري بازارچه مرزي رستوران سازي حفاري و دكل بدون مناقصه ؟ به حق همين شبهاي قدر اگر دم از شجاعت ميزني پاسخ بده؟ سايت شوشان از شما ممنونيم كه براي اولين بار در استان اينگونه فضاي باز نقد را اجرايي كردي
ما همه بچه هاي خوزستان برادريم من آبادانيم و از جانب خودم از برادران بهبهاني پوزش ميخواهم سيم آخرش بود...
comment
کارمند استانداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
0
0
comment پرسنل شریف استانداری هیچگاه انتصابهایت را فراموش نمی کنند که روی اعصاب بود.هر وقت انتصابهای جدید شما مشخص می شد من آن روز پای آمدن به استانداری رانداشتم انگار که تعمدا" [...]ترین افراد را انتخاب می کردید تا دیگران را [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
0
0
comment سلام
مقتدایی شاید به قول خوش گفتنی همه کاری برا استاند کرده باشه ولی بیاید یک نظر سنجی از پرسنل زیرمجموعه اش هم انجام بدید. پول تو جیبی کارمند استانداری2000نومانه
باید برن [...]
comment
khakhs
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
0
0
comment آقای مقتدایی پرسنل استانداری رو [...]
comment
صدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
0
0
comment روحانی با برکناری مقتدایی بدون که رای خوزستانیها رو از دست دادی...مقتدایی باید ده سال استاندار بود... منتقدین خودروهای اروند بدونید اگر این خودروها نبود بجاش خیابونا پر بود از پراید و سمند و پژو و ماشین های بی کیفیت دیگه...
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
comment
0
0
comment آقای مقتدایی بزرگترین اشتباه شما انتصاب معاون [...]بود که در این 2 سال بجز آشنا بازی و آوردن نزدیکاش به مجموعه و حذف مدیران خوب امور [...]و [...]و [...]هیچگونه کاری انجام نداد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار