اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه در سه سال گذشته رونقی در گردشگری ایران ایجاد شده است، گفت: رشد گردشگری دنیا در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به طور متوسط چهار و شش دهم درصد و در اروپا سه درصد بود، اما این رشد در ایران ۱۲ درصد و سه برابر میانگین جهانی بوده است.
خبرآنلاین: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: طرح ویژه اشتغال دو ساله در بخش گردشگری و صنایع دستی را به شورای اشتغال ارسال کردیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های این بخش ۱۴۰ هزار شغل را در سال‌های ۹۵و ۹۶ ایجاد کنیم.

 مسعود سلطانی فر در حاشیه رونمایی از طرح جامع فرهنگی، ورزشی و گردشگری قشم به پیش بینی ایجاد ۱۴۰ هزار شغل در طرح ویژه اشتغال گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح با تسهیلات پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی اجرایی می‌شود که می‌تواند هم برای حل مشکلات اشتغال کشور و هم برای به بهره برداری رساندن طرح‌های نیمه‌کاره بخش گردشگری کمک کننده باشد.

او با بیان اینکه در سه سال گذشته رونقی در گردشگری ایران ایجاد شده است، گفت: رشد گردشگری دنیا در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به طور متوسط چهار و شش دهم درصد و در اروپا سه درصد بود، اما این رشد در ایران ۱۲ درصد و سه برابر میانگین جهانی بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار